نکونام طاقت فحاشی به دستیارش را نداشت

در تمرین امروز تیم خونه به خونه بابل،بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی با وجود حضور در محل تمرین، حاضر به انجام تمرین نشده اند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بازیکنان تیم خونه‌به خونه بابل در تمرین امروز این تیم حاضر به تمرین نشدند تا این تصمیم آنها منجر به جنجال در محل تمرینشان شود.
به گزارش مازنداسپرت: در تمرین امروز تیم خونه به خونه بابل،بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی با وجود حضور در محل تمرین، حاضر به انجام تمرین نشده اند و همین موضوع باعث شد تا لیدرهای این تیم نسبت به تمرین نکردن بازیکنان معترض شوند و سبب ایجاد درگیری لفظی میان بازیکنان و لیدرها شود.
این پایان کار نبود بلکه لیدرهای این تیم همچنین با مهدی هاشمی نسب یکی از مربیان تیم خود نیز درگیری پیدا کردند و همین باعث خشم جواد نکونام شده است و او بلافاصله زمین تمرین را ترک کرده و به نزدیکان خود اعلام کرد قصد دارد به تهران بازگردد.
پس از این درگیری ها،قاسم حسن زاده مدیرعامل تیم خونه به خونه در اظهاری عجیب گفت: مقصر این آشوب ها علیرضا مرزبان سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد می باشد.
گفتنی است؛تیم خونه به خونه بابل از سری مسابقات جام حذفی کشور روز جمعه در ورزشگاه هفتم تیر بابل میزبان سیاه جامگان مشهد میباشد.