رویای مردان کوچک در حال تحقق/پیروزی نوجوانان با گلزنی صیادمنش

تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هند در شهر مارگانو به مصاف مکزیک رفت که نمایش خوب بازیکنان تیم ملی ایران با برد همراه شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی نوجوانان کشورمان که هدایت آن را عباس چمنیان بر عهده دارد،در صورتی با این ترکیب به مصاف مکزیک رفت که تیم ملی کشورمان غبیشاوی،کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت؛
علي غلام زاده، طاها شريعتي، مجید نصیری، علي ستاوي، احمدجلالي، محمد شریفی، علي داوران، امير حسين حسين زاده، محمد قادری، يونس دلفي و الهيار صيادمنش بازیکنان عباس چمنیان برای این بازی بودند.
دقیقه۵مدافع تیم مکزیک با بی احتیاطی روی پای محمد قادری تکل زد و او را با خطا متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و محمد شریفی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را زمینی و برخلاف حرکت دروازبان مکزیک به گل اول تیم ایران تبدیل کرد.
دقیقه۱۱ اینبار نوبت به الهیار صیادمنش بازیکن آملی تیم ملی ایران رسید تا روی اشتباه مدافع حریف با یک ضربه چیپ زیبا دروازه لوپز را برای دومین بار باز کند.
اما این پایان کار نبود و بازیکنان تیم مکزیک در دقایق پایانی نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه غلام زاده طرح ریزی کردند تا اینکه در دقیقه ۳۶ روی اشتباه در آفساید گیری مدافعان تیم ملی،دلاروسا گل اول مکزیکی ها را به ثمر رساند.
بازی نوجوانان ایران برابر مکزیک در نیمه اول در صورتی به پایان رسید که حاصل کار شاگردان چمنیان برتری دو بر یک مقابل تیم مکزیک بود.

نیمه دوم این دیدار از ابتدا با سرعت زیاد و زیبا آغاز شد.
در دقیقه ۴۹ یونس دلفی با با مکث بیش از اندازه نتوانست پاس زیبای صیادمنش را به گل تبدیل کند.
در دقیقه۵۳ شوت سرکش صیادمنش توسط دروازبان مکزیک مهار شد.
یک دقیقه بعد موقعیت بسیار خوبی از آن بازیکنان مکزیک شد که با خوش شانسی تیم ملی ایران توسط مهاجم مکزیک به بیرون زده شد.
دقیقه۶۱:اولین تعویض برای تیم ایران به این صورت شکل گرفت که علی داوران از زمین خارج شد تا امیرحسین اسماعیل زاده،دیگر مازندرانی تیم ملی نوجوانان با دستی بانداژ شده وارد زمین شود.
دقیقه۶۶:ضربه ایستگاهی بازیکنان مکزیک به تیر دروازه برخورد کرد.
۶۸:ضربه کرنر تیم مکزیک میرفت تا به صورت مستقیم وارد دروازه ایران شود که باز هم تیر دروازه مانع از گلزنی آنها شد.
دقیقه۸۳:دومین تعویض برای تیم ملی ایران به این صورت شکل گرفت که حسین زاده از زمین خارج شد تا امیر خدامرادی جایگزین وی شود.
دقیقه۸۵:موقعیت عالی و شوت زیبای یونس دلفی با فاصله اندک از کنار دروازه مکزیک به بیرون رفت.
در دقایق پایانی بازیکنان تیم مکزیک حملاتی را روی دروازه ایران ایجاد کردند که با درخشش مدافعان و غلام زاده خنثی شد تا تیم ملی نوجوان ایران با نتیجه دو بر یک مقابل تیم مدعی و خوب مکزیک به پیروزی برسد.