برتری نساجی مقابل شهرداری تبریز/ خط و نشان شاگردان پاشا برای مدعیان لیگ

تیم نساجی مازندران در خانه با دو گل تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

بازی دو تیم نساجی مازندران و شهرداری تبریز از ساعت۱۵ روز سشنبه آغاز شد که شاگردان پاشازاده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر موفق به کسب برد دو بر صفر شهرداری تبریز شدند.

ابتدا دو تیم یک بازی متعادل را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در اواسط زمین در جریان بود اما هر چه زمان گذشت این تیم میزبان بود که با حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود بر بازی مسلط شد و تیم شهرداری تبریز را تحت فشار قرار داد تا اینکه بازیکن تیم شهرداری تبریز با گرفتن دو کارت زرد در فاصله کمتر از پنج دقیقه از بازی اخراج شود تا مسئولان تیم تبریزی با یک اقدام غیرحرفه ای تصمیم به بیرون کشیدن تیم بگیرند که پس از دقایقی وقفه بالاخره بازی دوباره به جریان افتاد.
با شروع دوباره بازی بازیکنان نساجی حملات زیادی را روی دروازه وحید عزیزی ترتیب دادند اما مدافعان تیم تبریزی به خوبی توپ ها را دفع کردند تا دو تیم در پایان نیمه اول بدون گل مساوی به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم باز هم این شاگردان پاشازاده بودند که بازی را به شکل هجومی آغاز کردند.
تماشاگران قائمشهری مثل همیشه پرشور و زیبا به تشویق تیم خود می پردازند.
حملات بیشمار شاگردان پاشازاده بالاخره نتیجه داد و در دقيقه ٦٩ احسان پیرهادی گل اول تیم نساجى مازندران را به ثمر رساند تا تیم قائمشهری ها از میهمان خود پیش بیفتند.
شاگردان پاشازاده به حمله های پی در پی خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه۷۵ صاحب یک ضربه پنالتی شوند تا مجتبى ممشلى با یک ضربه چيپ زیبا گل دوم نساجی را به ثمر برساند و ورزشگاه شهید وطنی را غرق در شادی کند تا این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به سود نساجی مازندران به پایان برسد.
نساجی قائمشهر با این برد ۱۶ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از نفت مسجدسلیمان، هم امتیاز این تیم باشد و در رده دوم قرار بگیرد. شهرداری تبریز با این شکست همچنان ۵ امتیازی و در رده ۱۵ جدول باقی ماند.