قو انزلی در قائمشهر پر پر شد/دوئل ” آقاها ” به سود ” آق پاشا “+ جدول

بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی از ساعت۱۵:۱۵ دقیقه روز یکشنبه آغاز شد که در این بازی حساس و نفس گیر را نساجی از ملوان برد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی از ساعت۱۵:۱۵ دقیقه روز یکشنبه آغاز شد که در این بازی حساس و نفس گیر شاگردان پاشازاده با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.
ابتدا این تیم نساجی بود که با حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود بر بازی مسلط شد و با چند حمله نصفه و نیمه دروازه تیم ملوان را تهدید کرد.
در نیمه اول ملوانی ها به دفاع همه جانبه می پرداختند و مانع گلزنی مهاجمان نساجی میشدند اما این رحمان جعفری بود که در دقیقه۲۴ با یک ضربه زیبا دروازه حیدری را بازکرد تا شاگردان پاشازاده یک بر صفر از ملوانی ها پیش بیفتند.
تماشاگران فهیم مازندرانی طبق عادت به تشویق شدید مرحوم مهرداد اولادی پرداختند، همچنین آنها سیروس قایقران اسطوره باشگاه ملوان را نیز مورد تشویق قرار دادند.
در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار ملوانی ها با یک ضربه ایستگاهی دروازه نساجی را تهدید کردند که روشنگر با یک واکنش دیدنی دروازه نساجی را نجات داد تا نیمه اول این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان برسد.
شاگردان دست نشان نیمه دوم را با حملات پی درپی آغاز کردند ولی خط دفاعی تیم نساجی مانع از گلزنی آنها شدند.
در اواخر نیمه دوم شهریار مقانلو مهاجم ملوان که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد با ضربه خشن خود روی دروازبان تیم نساجی از بازی اخراج شد تا کار برای دست نشان دشوار تر شود.
نساجی حملات خود را روی تیم ده نفره ملوان بیشتر کرد تا در دقیقه ۸۱ توسط مجتبی ممشلی به گل دوم برسد.
در دقایق پایانی ملوان توسط وحید حیدریه بازیکن سابق پرسپولیس به گل اول خود دست پیدا میکند اما حاصلی را به همراه نداشت و این تیم پاشازاده بود که بازی را با نتیجه دو بر یک به پایان رساند و برد ارزشمندی را از این بازی حساس کسب کرد.

گفتنیست؛ روز گذشته نیز شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به نیز موفق شده بودند شاگردان محمود فکری را شکست دهند تا مازندرانی ها هفته خوشی را پشت سر گذاشته باشند.