پیروزی یاران نکونام در مسجد سلیمان/سه امتیاز جنوبی در جیب بابلی ها !

تیم فوتبال خونه به خونه بابل از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در نتیجه شاگردان جواد نکونام با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال خونه به خونه بابل از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در نتیجه شاگردان جواد نکونام با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دادند.

بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان آغاز شد.
در ابتدا این تیم خونه به خونه بود که با حملات پی در پی خود دروازه تیم میزبان را تهدید کرد تا بالاخر در دقیقه ۱۰ روح الله باقری با یک ضربه زیبا از داخل محوطه جریمه دروازه تیم ‌نفت مسجد سلیمان را باز کرد.
بعد از گل نیز تیم خونه به خونه چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نفتی ها ایجاد کرد که منتج به گل نشد.
نیمه اول این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود بابلی ها به پایان رسید.
اما با شروع نیمه دوم هواداران تبم میزبان عصبانیت خود را با فحاشی کردن به بازیکنان و تیم خونه به خونه ابراز کردند.
در نیمه دوم هر دو تیم بازی درگیرانه و پرفشار را در دستور کار خود قرار دادند و مسجد سلیمانی ها نیز که از حمایت تماشاگران خود برخوردار بودند نمی خواستند سه امتیاز این بازی خانگی را به آسانی تقدیم بابلی ها کنند.
اما این تیم خونه به خونه بابل بود که با یک بازی حساب شده از تک گل خود که توسط روح الله باقری در اوایل نیمه اول زده شده بود حفاظت کردند و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید تا بابلی ها سه امتیاز شیرین و حساس را از آن خود کنند.

گفتنیست؛ در ادامه این رقابت ها فردا تیم نساجی در خانه میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود و در این دیدار نادر دستنشان باید در برابر تیم محبوبش قرار بگیرد.