میثم تیموری :تلاش میکنم تا در جام جهانی حضور داشته باشم

تمام تلاشم را میکنم تا با خواست خدا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته باشم .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال پارس جنوبی جم بی شک پدیده  این فصل لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است چون در حضور قدرت های فوتبال ایران به تنهایی در صدر جدول حضور دارد . یکی از باریکنانی که نقش موثری در موفقیت و صدرنشینی این تیم داشته است میثم تیموری مدافع چپ خوش تکنیک و مازندرانی است . تیموری در خصوص شرایط خودش در این تیم گفت : شرایطم خداراشکر خوب است. هفته به هفته شرایطم بهتر میشود که ان شالله این روند خوب را ادامه خواهم داد.
تیموری در خصوص پیروزی در مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال یکی از بازی های سخت تیم ما بود چون استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است که خداراشکر توانستیم با تمرینات و تلاش کادر فنی , بازیکنان و حمایت هواداران , استقلال را شکست بدهیم .
میثم تیموری در پاسخ به روند خوب تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت : قطعا این روند را ادامه خواهیم داد چون تیم ما یک تیم کامل از بازیکنان باانگیزه , بی ادعا است که ان شالله بتوانیم این روند خوب و صدرنشینی را ادامه دهیم.
مدافع سابق نساجی در خصوص اینکه آیا امیدوار است از مسافران جام جهانی روسیه باشد یا خیر گفت : تمامی فوتبالیستان آرزویشان است که پیراهن تیم ملی کشورشان را برتن کنند من هم تمام تلاشم را میکنم تا با خواست خدا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته باشم .
وی همچنین در پایان در خصوص قهرمان های احتمالی لیگ برتر گفت : به نظر من تیم های پارس جنوبی , پرسپولیس , پدیده و استقلال از شانس های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر خواهند بود