تصاویر برتری شهروند ساری برابر پدیده نصف جهان اصفهان /عکاس:احمدقربانی

تیم فوتسال امید شهروند ساری دومین روز از رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را با برتری پشت سر گذاشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دومین روز از رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در گروه ب که در سالن مرحوم بهروش (آذربایجانی ها) ساری برگزار می شود، از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۹۶ تیم امید شهروند ساری برابر پدیده نصف جهان اصفهان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت.<div >

گل های امیدهای شهروند ساری در این دیدار را امیرحسین طیبی، دانیال باجان و محمدرضا نریمان پور به ثمر رساندند.

بازیکنان امید شهروند ساری در نیمه اول موقعیت های متعددی را روی دروازه حریف اصفهانی خلق کردند و ۲ بار موفق به گلزنی شدند تا با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم پدیده نصف جهان اصفهان که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و البته با استفاده از الطاف داوران که در چندین صحنه شامل حال شان شده بود، توانستند در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی حساب کار را به تساوی ۲ بر ۲ بکشانند.

شاگردان مسعود نجاریان در تیم امید شهروند ساری در دو دقیقه پایانی مسابقه هر چه در توان داشتند به منصه ظهور رساندند تا در فاصله تنها ۴ ثانیه مانده به پایان دیدار توسط نریمان پور به گل برتری دست یابند.

شهروند ساری با کسب اولین ۳ امتیاز خود در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور سال ۹۶ در پایان روز دوم رقابت ها، در رده چهارم گروه ب قرار گرفت.

نتایج روز دوم لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور – گروه ب:

پنج شنبه ۲۳ شهریور ۹۶ :
شرکت ملی حفاری ایران ۳ – دبیری تبریز ۲
شهرداری رشت ۴ – موعود پیرادل مشهد ۱
پدیده نصف جهان اصفهان ۲ – شهروند ساری ۳
گلهای شهروند: امیرحسین طیبی، دانیال باجان و محمدرضا نریمان پور
لوازم خانگی بهروز قزوین (استراحت)