رای اعتماد مجدد جودوکاران به رئیس/ادامه روند رو به رشد جودو با قدمی !

در مجمع انتخابات هیات جودو و کوراش استان مازندران، مجتبی قدمی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب گردید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجمع عمومی هیات جودو و کوراش مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و مجتبی قدمی با کسب ۱۲ رای به مدت چهار سال، سکان هیات جودو و کوراش مازندران را بر عهده گرفت.

در این مجمع انتخاباتی محمد درخشان رئیس فدراسیون، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی و اعضاء مجمع حضور داشتند، مجتبی قدمی با کسب ۱۲ رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات جودو و کوراش مازندران انتخاب شد.
شایان ذکر است، مصطفی بیدآبادی دیگر کاندیدای هیات جودو و کوراش مازندران چهار رای کسب نمود و علیرضا مرزبان نیز انصراف داد.
رئیس فدراسیون جودو و کوراش/ پتانیسل جودو بالاست و این رشته به روزهای اوج بر می گردد

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و کوراش در مجمع انتخاباتی هایت جودو و کوراش مازندران گفت: پتانیسل جودو و کوراش بالاست و این رشته ورزشی به اوج خود بر می گردد

محمد درخشان رئیس فدراسیون در این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما حضور ورزشکاران جودو در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، تصریح کرد: جودو یکی از رشته های خوب ورزشی است که با استقبال جوانان روبرو است و برای توسعه و موفقیت بیشتر این رشته ورزشی همه باید همکاری کنند.
وی گفت: اهداف برنامه های مهم فدراسیون، توسعه ورزش جودو است و ورزشکاران و قهرمانان باید بر اساس مقررات فدراسیون حرکت کنند، گفت: در ارائه برنامه همگام با فدراسیون جهانی هستیم و مقررات انضباطی در فدراسیون برای تیم ها، بازیکن و … نیزحاکم است.
رئیس فدراسیون جودو و کوراش، پتانیسل ورزش مازندران را از نظر قهرمان پروری و مدال آوری
بسیار خوب توصیف کرد و اذعان داشت: ارائه برنامه و تقویم ورزشی زمینه رشد، توسعه و شکوفایی ورزش جودو را در سراسر کشور فراهم می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران/ جودو پتانسیل رنکینگ اول ورزش استان را دارد

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش استان گفت: جودو پتانسیل رنکینگ اول ورزش استان را دارد

 حسین زادگان در این مجمع با اشاره به اینکه ظرفیت ورزش جودو مازندران خوب است و ای هیات می تواند بهتر از این باشد، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا جودوی مازندران در المپیک نماینده داشته باشد.
وی با بیان اینکه از عملکرد جودو رضایت دارم و وضعیت این هیات در ورزش استان قابل قبول است، افزود: توسعه و شکوفایی ورزش جودو و افزایش ورزشکاران سازمان یافته از انتظارات مهم ماست.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ارائه برنامه، استفاده از ظرفیت ها و بهرمندی از تجربه پیشکسوتان را موجب تقویت هیات های ورزشی عنوان کرد و افزود: ورزش مازندران توانمند است و مسئوولان ورزش کشورهای حاشیه دریای خزر نیز علاقه مند همکاری با ورزش مازندران هستند و جودو هم می تواند یکی از گزینه ها برای برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات در این کشورها باشد.
حسین زادگان در پایان ضمن تبریک انتخاب مجدد مجتبی قدمی در راس جودو و کوراش مازندران، از دیگر کاندیدا که در این مجمع شرکت کردند، تشکر و قدردانی نمود.