مرادی : با تمام وجود در مقابل تیم ها می جنگیم /هدف اول ما حفظ تیم در لیگ است

هدف ما حفظ سهمیه است ولی قول می دهیم همه عوامل تا آخرین لحظه بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابرهیم مرادی مربی  جوان تیم  شهید مولائی این بار مهمان  گروه خبری مازنداسپرت بود که  مصاحبه آن را در ذیل مشاهده می فرمایید :

 ?  با سلام خدمت جناب اقای مرادی تیم و بازیکنان شما در چه شرایطی هستند ؟
▪️تیم خوبی جمع کردیم بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم هستند چند ماهی هست تمرینات منظمی داریم و همچی برای مسابقه آماده است .
?از شرایط منطقه قراخیل و شهر قائمشهر توضیحی دهید ؟
▪️مردم منطقه به ما خیلی لطف دارند و همه دست به دست هم دادند تا ورزشگاه را برای شروع بازی ها مهیا کنند محلی ها با شور خاصی کمک می کنند ، قراخیل یک منطقه بسیار فوتبالی است و مردم فوتبال را می فهمند و امیدواریم با کمک همه بازی های خوبی انجام دهیم و مردم شاد کنیم .
?هدف از تشکیل این تیم در کل چه بوده است ؟
▪️آقای دکتر مولائی از دوستان بنده از خیلی سال قبل بدنبال تشکیل یک تیم برای جوانان محل بودند و بعداز صحبت های زیاد و مشاوره ها امسال تصمیم بر تشکیل این تیم گرفتند و اسم این تیم را هم به نام پدر خود شهید نامگذاری کردند .
?چرا اول بازی این تیم در زمین اختصاصی این تیم برگزار نشد ؟
▪️تیم شهید مولائی دو هفته قبل زمین خود را معرفی کرد ولی متاسفانه عدم برنامه ریزی فدراسیون فوتبال باعث شد تا بازی در قراخیل برگزار نشود چند بار هم به آقای فراهانی مسئول برگزاری لیگ سه تماس گرفته شد ولی زیر بار نرفتند اگر هر امتیازی تیم ما از دست دهد در این ورزشگاه شخص آقای فراهانی باید جوابگو باشد.
باوجود ورزشگاه خوب در قراخیل برای برگزاری بازی ولی متاسفانه بازی اول ما در وطنی برگزار خواهد شد و کاری هم از دست ما بر نیامد امیدواریم این عدم ناهماهنگی ادامه دار نباشد چون شخص آقای فراهانی زیر سوال می روند.
?بازیکنان و کادر از کدام شهر ها هستند؟
▪️اول باید بگویم ما چند تا بازیکن متولد ۷۷و ۷۸ داریم که باید کسب تجربه کنند و شش بازیکن از خود محل قراخیل هست بقیه بازیکنان کاملا بومی و اهل قائمشهر هستند .
?هدف تان برای این فصل چیست ؟
▪️تیم ما اولین سال حضور خود را در لیگ سه تجربه می کند و هدف ما حفظ سهمیه است ولی قول می دهیم همه عوامل تا آخرین لحظه بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم
?حرف آخر
▪️از تمام محلی ها تشکر ویژه دارم که سخت تلاش کردند و در این چند ماه به تیم روحیه دادند ، حمایت کردند ما هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا آنها را خوشحال کنیم .
?هادی کارکن