نجات استقلال منصوریان از بحران با اکسیر جوانی !

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد از سری مسابقات جام حذفی کشور میزبان خود گل گهر سیرجان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد از سری مسابقات جام حذفی کشور میزبان خود گل گهر سیرجان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.نکته قابل توجه در این بازی ترکیب جوان تیم استقلال بود که در صحنه گل اول استقلال نیز با همکاری دو بازیکن جوان استقلال شکل گرفت.
منصوریان در دیدار با گل گهر سیرجان امید نورافکن و مهدی قائدی و ارمین سهرابیان جوان را از ابتدا در ترکیب تیم خود قرارداد.
مهدی قائدی در دقیقه ۵۷ با یک حرکت زیبا و تکنیکی خود را در موقعیت گلزنی قرارداد و با یک ضربه محکم دروازه تیم سیرجانی را تهدید کرد اما ضربه قائدی با دفع ناقص دروازبان همراه شد تا امید نورافکن با یک بغل پا حرفه ای دروازه شهداد نژاد را باز کند و گل با ارزشی را برای تیم استقلال به ثمر برساند.
این دو بازیکن که از جمله ملی پوشان جوان استقلال محسوب می شوند، گل با اهمیتی را برای استقلال و منصوریان به ثمر رساندند تا باز هم بازیکنان جوان در روزهای ناامیدی به کمک منصوریان بیایند و او را از بحران نجات دهند.
لازم بذکر است؛تیم فوتبال استقلال تهران در فصل گذشته نیز با اعتماد به جوان ها توانست به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر ایران برسد و علاوه بر آن استقلال توانست رقیب سنتی خود را دربی پایتخت با سه گل شکست دهد تا هواداران این تیم پرطرفدار همچنان از علی رضا منصوریان حمایت کنند.