استقبال باشکوه آملی ها ازطلایی های تیم ملی کشتی فرنگی جوانان آسیا

مردم ورزش دوست شهرستان آمل از علی ارسلان و امیرحسین حسینی طلایی های تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ورود به زادگاهشان به گرمی استقبال کردند. به گزارش مازند اسپرت ، آیین استقبال از این دو کشتی گیر ملی پوش وطلایی آمل از ابتدای ورودی شهرآمل در بلوار مدرس […]

مردم ورزش دوست شهرستان آمل از علی ارسلان و امیرحسین حسینی طلایی های تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ورود به زادگاهشان به گرمی استقبال کردند.

به گزارش مازند اسپرت ، آیین استقبال از این دو کشتی گیر ملی پوش وطلایی آمل از ابتدای ورودی شهرآمل در بلوار مدرس آغاز و با همراهی پرشکوه ورزش دوستان و شهروندان آملی با عبور از خیابانهای اصلی این شهر ادامه پیدا کرد.

در مراسم استقبال از این کشتی گیرپرافتخار آملی ، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان و پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل حضور داشتند.

علی ارسلان کشتی ملی پوش وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و سوم به ترتیب کشتی گیرانی از قزاقستان و ژاپن را ضربه کرد و به دیدار فینال راه یافت.

ارسلان در دیدار نهایی با نتیجه ۹ بر ۲ از سد کشتی گیر ازبکستانی گذشت و صاحب نشان زرین طلا شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرحسین حسینی دیگر ملی پوش آملی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف تاجیکستانی را ضربه فنی کرد.

این کشتی گیر در دور سوم نیز با ضربه فنی از سد حریف قرقیزستانی گذشت و فینالیست شد.

حسینی در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۳ بر صفر حریف چینی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که روزهای چهارشنبه وپنجشنبه هفته گذشته در شهر نایپیداو میانمار برگزارشد، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب دونشان طلا علی ارسلان و امیرحسین حسینی ، یک نقره و ۲ برنز و ۵۸ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

تیم های قزاقستان و هند نیز به ترتیب با ۶۵ و ۵۹ امتیاز قهرمان و نایب قهرمان شدند.

تیم ایران سال گذشته با ۵ مدال طلا، یک نقره و دو برنز و ۷۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب های کشتی فرنگی درایران است، به طوری که هم اکنون کشتی گیران زیادی از این شهرستان در رده های مختلف تیم های ملی کشتی آزاد وفرنگی حضور دارند.