سعید صفاتی سکان تکواندو رامسر را در دست گرفت /عکاس: تارا هاشمی

مراسم تودیع و معارفه سرپرست هیات تکواندو شهرستان رامسر با حضور ابراهیم گلدشتی رئیس و هوشنگ مجیدی کارشناس اداره ورزش و جوانان و مربیان بخش بانوان وآقایان و اعضای این هیات برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر ضمن تقدیرو تشکراز زحمات موسی ذوقی رئیس سابق هیات تکواندو شهرستان اذعان داشت: جناب آقای موسی ذوقی درمدیریت بیش از هشت ساله خودشان در هیات تکواندو با توجه به ظرفیت شهرستان تلاش داشتند که جای تقدیر دارد .
ابراهیم گلدشتی افزود: مراسمی بعنوان تودیع آقای ذوقی نداریم چرا که ایشان همچنان در بدنه تکواندو رامسر با توجه به تجربه و توانایی شان حضور دارند و ان شااله هیات جدید ازاین ظرفیت استفاده نماید .
گلدشتی اظهار داشت : با توجه به پتانسیل و عملکرد خوب مربیان و داوران تکواندو شهرستان می شود مسیر قهرمانی ورزشکاران این هیات را با ارائه اهداف مشخص و مدون پیش برد که مطمئنا مهندس سعید صفاتی با بهره گیری از حامیان مالی می تواند با تجارب و تخصص همراهان اهل فن موفق گردد.
وی ادامه داد:باید قبول کرد که همزمان نمی شود در چند رشته مختلف قهرمانی را جشن گرفت اما می توان ظرفیت هایی را به جهت پیشرفت و حضوردر میادین قهرمانی و اردوهای کشوری و بین المللی را با نگاه خوب مهندس صفاتی سرپرست جدید هیات تکواندو و کمک مربیان این رشته در آینده نزدیک دید.
رئیس سابق هیات تکواندو رامسر ضمن تبریک به سرپرست جدید این هیات گفت: رشته تکواندو رامسر در سال ۷۳ استارت رزم آن به صدا در آمد و حدود ۱۳ سال مدیریت آن در اختیار شخصی دیگر بود که بنده در نیمه دوم سال ۸۶ وارد گود هیات شدم .
موسی ذوقی افزود : با وجود پیشینه تکواندو و ضعیف جلوه نمودن این رشته در بخش آقایان ،علت اصلی مقطعی کار کردن مربیان آقا می باشد که باعث بر آن شد بخش آقایان جدای بانوان در مرحله ضعف و افت قرار گیرد .
وی ادامه داد: با مقطعی کار کردن در تکواندو نمی شود به بعد قهرمانی دست یافت و ورزشکار حداقل باید دارای کمربند قرمز و طبق بخشنامه جدید دارای کمربند مشکلی به جهت ورود در مسابقات را دارا باشد که می شود با تلاش و وجود حامیان مالی به این قدرت مهم دست یافت.
وی ضمن اعلام آمادگی و همراهی با مهندس صفاتی در پیشبرد اهداف هیات عنوان داشت :در هشت ساله مدیریت بنده در تکواندو جدای موفقیت و پیشرفت خوب بانوان نیز توانستیم در بخش آقایان مقام هایی همچون قهرمانی و نائب قهرمانی کشور در بخش کیوروگی و پومسه و قهرمانی استان را ثبت نمائیم .
سرپرست جدید هیات تکواندو شهرستان رامسر اذعان داشت : ورزش برای فرد خاصی نیست و این انتخاب ها وجایگزینی صرفآ بهانه ای برای ادامه فعالیت است ولی مهم ترین موضوع رسیدن به اهداف عالیه و قدردانی از زحمات تلاش گران این عرصه می باشد که بر خود لازم می دانم از تلاش جناب آقای ذوقی تشکر ویژه نمایم.
سعید صفاتی افزود : با وجود تمام موفقیت های موجود در تکواندو رامسر می توان و می شود با کسب تجربه از بزرگان اهل فن این رشته و جذب حامیان مالی موفق شد .
صفاتی با اشاره به اینکه از ظرفیت خوب تکواندو رامسر با رفاقت و دوستی بیشتر به جهت موفقیت و رسیدن به جایگاه واقعی استفاده خواهم نمود اظهار داشت : به زودی در جلسات رسمی با اعضای تکواندو شهرستان در خصوص بررسی علل و عوامل موجود در رویه ، رو به رشد این رشته به تبادل نظر و تصمیم گیری خواهیم پرداخت.
گفتنی است سعید صفاتی سرپرست جدید هیات تکواندو شهرستان رامسر دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد.
وی عضو دوره چهارم و پنجم شورای شهر رامسر ، مدرس دانشگاه و عضو هیئت رئیسه ورزش های همگانی و وزنه برداری این شهرستان می باشند.