هدفم در مسابقات پاراآسیایی رسیدن به مدال طلا است

عضو تیم ملی پرتاب وزنه که چند روز پیش درمسابقات انتخابی تیم ملی در مشهد ورودی مسابقات پاراآسیایی را کسب کرد ، گفت : هدفم در مسابقات پاراآسیایی رسیدن به مدال طلا است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی ( پرتاب وزنه ) جانبازی و معلولین روز جمعه در مشهد برگزار شد.
شهرام حسن پور عضو تیم ملی پرتاب وزنه در شهرستان قائمشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : با توجه به اینکه ورودی تعیین شده برای مسابقات پاراآسیایی ۱۲ متر و ۲۲ سانتی متر بوده است من موفق شده ام با ثبت ۱۲ متر و ۲۶ سانتی متر ،ورودی مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را کسب کنم .
عضو تیم ملی پرتاب وزنه از قائمشهر با بیان اینکه ورودی تعیین شده از سوی فدراسیون رکورد نفر دوم آسیا است گفت: نظر فدراسیون جانبازان و معلولین بر آن بوده است تا افرادی را برای مسابقات پاراآسیایی انتخاب کند که بتوانند بهترین مدال ها را کسب کنند .
وی درخصوص اینکه چه زمانی به اردوی تیم ملی اعزام می شوید ، بیان کرد : مهرماه از سوی فدراسیون زمان اردوی بازیکنان تیم ملی مشخص خواهد شد.
حسن پور ادامه داد : یک روز از بعد از بازگشت از مسابقات انتخابی تیم ملی تمریناتم را به صورت فشرده از سر گرفته ام تا بتوانم با آمادگی جسمانی بالا در مسابقات رکوردم را افزایش دهم .
عضو تیم ملی پرتاب وزنه با اشاره به اینکه در حال حاضر نفر اول رنکینگ آسیا موفق به ثبت پرتاب وزنه ۱۳ متر و ۹ سانتی متر شده است ، گفت: در حال حاضر بنده هم در تمریناتم موفق شده ام فراتر از ۱۳ متر را به ثبت برسانم؛ بنابراین با این اوضاع و تمریناتی که دارم می توانم در مسابقات پاراآسیایی به بهترین رکورد دست یابم.
مسابقات پاراآسیایی مردادماه سال آینده بعد از مسابقات آسیایی در اندونزی آغاز خواهد شد.
حسن پور که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا ورزش کشتی را کنار گذاشت ، افزود : بعد از چند سال دوری از ورزش تصمیم گرفتم تا ورزشم را در یکی از شاخه های ورزش معلولین و جانبازان آغاز کنم .
وی با بیان اینکه حدود سه سال در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارم ، گفت که البته به خاطر معلولیت کمم ، کلاس هایم بسیار سنگین است و در طول این سه سال تمریناتم را به طور جدی آغاز کرده ام .
عضو تیم ملی پرتاب وزنه با بیان اینکه با پشتکار فراوان و بعد از حدود یک سال و نیم به عضویت تیم ملی درآمده ام ، بیان کرد : در این راستا و در سال ۲۰۱۶ به مسابقات پرتاب دیسک در امارات اعزام شدم که در آن مسابقات موفق شدم تا مدال برنز را از آن خود کنم .
حسن پور از سال ۷۹ کشتی را آغاز کرد و در سال ۸۳ به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا کشتی را کنار گذاشت اما بعد از سال ها دوری از ورزش برای بار دیگر و در سال ۹۳ ورزش را با پرتاب وزنه آغاز کرده است.