اوج حساسیت در لیگ برتر مازندران / کتالم دل ری، ال رامسرو !

حساسیت هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان مازندران در کتالم خواهد بود، جایی که دو تیم کتالم و شهروند رامسر باید با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید در ماه های گذشته کمتر کسی پیرامون حضور ۲ تیم از شهرستان رامسر در لیگ برتر فوتبال استان مازندران سخن می گفت ولی این امر تحقق یافت و در یکشنبه روزی باید شاهد اولین دربی رسمی فوتبال شهرستان رامسر باشیم.

حال اوج حساسیت هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان مازندران در کتالم خواهد بود، جایی که دو تیم کتالم و شهروند رامسر باید با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف یکدیگر بروند.

شهروند رامسر که دومین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، با تغییرات اساسی نسبت به فصل گذشته با تیمی جوان گام در میدان نهاد و از آن سو هم تیم با انگیزه و با تجربه کتالم امسال برای نخستین بار در رقابت های استانی حاضر است.

شهروند رامسر با هدایت فرشید دمندان سرمربی کتالمی خود در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی را کسب نمود و با روحیه مضاعف به دیدار با کتالم می رود.

شهروند رامسر در هشت دیدار گذشته خود موفق به کسب ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست شد و با ۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

کتالم که اولین حضور خود در لیگ برتر استان مازندران را تجربه می کند با هدایت دکتر امیر برجسته سرمربی فصل گذشته شهروند رامسر تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است و قطعا وی در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی های خود و شاگردانش است و حضور پرشور تماشاگران و هواداران کتالمی نیز می تواند باعث دلگرمی این تیم شود.

کتالم نیز با توجه به یک دیدار کمتر و با ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست در رده هفتم جدول جای دارد و این دیدار حساس می تواند در جایگاه تیم ها در جدول رده بندی موثر و حیاتی باشد.

ولی بدور از هرگونه حساسیت جدولی و… این دیدار از جذابیت بالایی برخوردار است، چرا که رامسر و کتالم از گذشته تا کنون دیدار های زیبایی با یکدیگر داشتند و در کنار دوستی ها و رفاقت ها، رقابت دو تیم همشهری را می توان مهم ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان مازندران لقب داد.

براستی که هیئت فوتبال استان مازندران حساسیت بالا این دیدار را پیش بینی کرد و قضاوت این دیدار مهم را بر عهده اشکان خورشیدی داور لیگ برتری با کمک های عباس شیرزادی، میلاد لطفی و سعید جعفری قرار داده است.

امیدواریم که با همکاری همه عوامل تیم ها و تماشاگران فهیم، شاهد دیدار زیبایی از سوی هر دو تیم باشیم و جدا از هر نتیجه ای که رغم خواهد خورد برای هر دو نماینده خوب فوتبال شهرستان رامسر در رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

دیدار دو تیم کتالم و شهروند رامسر در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان مازندران، یکشنبه ۱۲ شهریور در زمین چمن شهرداری کتالم و ساداتشهر برگزار می شود.

به قلم: محمدرضا جنت قربانی
خبرنگار و فعال رسانه ای