دربی مازنی “استقلالی ها” به نفع “سرخپوشان”/بخت پاشازاده باز شد !

تیم فوتبال نساجی قائمشهر موفق شد در یک دیدار جذاب و پرحاشیه خونه به خونه بابل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دربی مازندرانی ها بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر از ساعت ۱۷ روز شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که حواشی بسیاری را نیز در بر داشت.

نساجی پیروز بازی بزرگ مازندرانی ها/شور و هیاهو در قائمشهر
در ابتدا این تیم میهمان بود که توپ و میدان را دراختیار داشت و چند حمله به سمت دروازه حریف انجام داد اما منتج به گل نشد.
در دقیقه ۱۸ بازیکنان نساجی از روی نقطه کرنر صاحب موقعیت شدند و ضربه خطرناک غلامعلی تبار با فاصله کمی از کنار دروازه خونه به خونه به بیرون رفت.
هواداران خونه به خونه و نساجی در دقیقه ۲۴ به صورت ایستاده به تشویق مرحوم هادی نوروزی پرداختند.
گل اول برای نساجی در دقیقه ۳۴ توسط محمد آشتیانی که کرنر ارسالی را با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه بابلی ها کرد.
بعد از دریافت گل شاگردان نکونام سراسر حمله شدند و در دقیقه ۴۳ قاسمی نژاد روی پاس عرضی مجتبی رمضانی صاحب موقعیت شد که با هوشیاری مدافعان نساجی توپ برگشت داده شد.
نیمه اول این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم نساجی به پایان رسید اما پس از سوت پایان نیمه اول سرمربی تیم نساجی با سرپرست تیم خونه به خونه درگیری لفظی پیدا کردند که فرزاد مجیدی به این درگیری خاتمه داد.
با شروع نیمه دوم این دیدار این تیم خونه به خونه بود که توپ و میدان را در اختیار گرفته بود که در دقیقه۵۷ مجتبی رمضانی به دلیل تمارض یک کارت زرد از داور گرفت و با اعتراض شدید او همراه بود که در ادامه شاهد درگیری مدافع نساجی با رمضانی بودیم که این باعث متشنج شدن ورزشگاه و فحاشی شدید هواداران نساجی به رمضانی شد.
در دقیقه۶۸ شوت زیبای حمید کاظمی را روشنگر با یک شیرجه بلند به بیرون فرستاد.
هواداران نساجی در لحظاتی به فحاشی علیه جواد نکونام پرداختند،این درحالیست که شاگردان نکونام در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند.

اما در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان پاشازاده به پایان رسید تا پاشازاده به اولین برد خودش در استادیوم شهید وطنی قائمشهر دست پیدا کند.