گزارش تصویری استقبال بی نظیر جویباری ها از حسن یزدانی یل مازنی قهرمان جهان

شورا شهر و شهرداری جویبار در مراسم استقبال گل کاشتند/مسئولین ورزش جویبار همچنان در خواب

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید مطالب ما تاثیری در روند کارکرد مسئولین ورزشی جویبار نداشته باشد چون این شهرستان در بیشتر رشته های ورزشی در رده ممتاز قرار دارد و باید مدیرانی در حد این شهرستان و ممتاز مشغول به کار باشند .
⭕️مدیران ورزشی جویبار در تمامی مسایل مربوط که ضعیف عمل کرده اند ، خود را به نشنیدن زده و با توضیحات غیر قابل قبول انتقادات مربوطه را از سر می گذرانند که جای تعجب دارد .
⭕️یکی از نمونه های این ضعف در برگزاری مراسم استقبال بود که ظاهرا با وجود برگزاری جلسه ی ستاد استقبال در فرمانداری و توزیع کارها ، اداره ورزش و جوانان به چند بنر کوچک ، که در آخرین لحظات ورود حسن یزدانی به جویبار بسنده کرده اند .
⭕️این در حالی است که گوشه گیری و عدم ارائه گزارش کاری منظم به همشهریان توسط مسئولین ورزشی در همه زمینه ها بیانگر ضعف مدیریتی این ارگان مهم و تاثیرگزار در شهرستان جویبار است .
⭕️تغییرات زیاد در ریاست اداره ورزش در چند سال اخیر و با وجود مدیران قوی در استان و حتی شهرستان جویبار آوردن مدیران درجه چند از شهرهای دیگر باعث ضعف این اداره و نابودی بعضی از رشته های ورزشی مانند فوتبال شده است .
⭕️امید است با توجه به اهمیت این شهرستان در کشور در خصوص ورزش دقت بیشتری در مورد انتخاب مدیران ورزشی شود .
?هادی کارکن