یادداشت هفته : تن لرزه هواداران نساجی/ بهروان نمک می پاشد و تلخ می خنداند!

مازند اسپرت :حرف از دهان کسی در آمده که باید خودش برای جلوگیری نکردن از توقف بازی های نساجی تلاش کند اما اتفاقا آنقدر بلند و بدون واهمه گفته شده که به شدت آزار دهنده و گوشخراش است! مهندس غلامرضا بهروان یادش رفته که اول رییس هیات فوتبال استان بوده و بعد با این نردبان […]

1022مازند اسپرت :حرف از دهان کسی در آمده که باید خودش برای جلوگیری نکردن از توقف بازی های نساجی تلاش کند اما اتفاقا آنقدر بلند و بدون واهمه گفته شده که به شدت آزار دهنده و گوشخراش است!

مهندس غلامرضا بهروان یادش رفته که اول رییس هیات فوتبال استان بوده و بعد با این نردبان شده عضوی مهم در فدراسیون فوتبال؟

او جوری از کنار نساجی می گذرد و اینگونه درباره اش حرف می زند که حتما یادش نرفته ۱۷ هزار نفر در آخرین پیکارش تماشاگر داشته در حالیکه به زحمت ۴ هزار نفر برای تماشای دیدار تیم ملی با گوام به استادیوم رفتند و در همین حدود برای پیکار بازنشسته گان ستاره های ایران و جهان.

تحریم نساجی به خاطر بدهی های پیشین در شروع فصل هم زمزمه شد و این بار بهروان خودش اعلام کرده تا احیانا یک غریبه نگفته باشد! به نظر می رسد بهره به جای مانده ای از فوتبال مازندران برای بهروان باقی نمانده و قطعا دیگر آنقدر شناخته شده هست که نیازی به هیات فوتبال استان نداشته باشد.حال پیشنهاد می گردد که اداره کل ورزش و جوانان استان از بهروان بخواهد که مسولیت خود را واگذار نماید در اینصورت لرزاندن تن هواداران نساجی تنها ۴۸ ساعت پس از پیروزی شیرین در داربی مازندران و کسب اولین ۳ امتیاز فصل عجیب نمی نمایاند!

هواداران نساجی البته مثل من و شما عادت کرده اند که مهندس بهروان را آن سوی صف ببینند.اگر چه حتما فشارهایی بر وی اعمال می گردد اما تا به کی می توان این بازی را ادامه داد.

جالب اینکه در یکی از شبکه های استانی هم اشاره ای خنده دار به این ماجرا شده که بهروان خودش هم نمی داند باید چه کند. علاقه مندان به نساجی ناراحت نباشند چون به درودگر اطمینان داریم که جلوی هر اتفاق بدی را خواهد گرفت.مدیر عامل تنهای نساجی که باید تکیه گاهش هیات فوتبال استان باشد می گوید:باید خدمت تان عرض کنم که تیم های بدهکار نمی توانند بازی کنند ولی ما تیمی هستیم که بدهی مورد نظر فدراسیون را تسویه کردیم و مشکلی برای حضور در لیگ نداریم.در مرحله اول هم که در کمیته انضباطی جلسه داشتیم بخشی از بدهکاری های خودمان را پرداخت کردیم و در مرحله دوم که لیست به ما دادند در همین هفته با بخشی از طلبکاران باشگاه تسویه کردیم. ما قرار بود بدهی هایی که احکام انضباطی داشت را پرداخت کنیم که کردیم اما ما بخش دیگری از بدهی هایمان را هم پرداخت کردیم.در کمیته انضباطی خدمت آقایان روغنی، شریفی، رحیمی و عبداللهی حاضر شدم و در حضور این عزیزان تمام رسیدها را تحویل دادم.

درودگر هم می داند که بهروان در چه برزخی خود ساخته گرفتار است:آقای بهروان به عنوان مسئول برگزاری مسابقات لیگ چون رئیس هیات فوتبال مازندران هم هست تحت فشارهایی هستند و همین باعث می شود ما بیشترین آسیب را بخوریم. البته قصد ایشان خیر هست و اگر نگرانی دارند من نگرانی ایشان را برطرف می کنم. نساجی به تعهداتش عمل کرده و اصلا جای نگرانی نیست.

نساجی روز پنج شنبه در تهران مقابل پیکان صف آرایی می کند تا یک پیروزی جدید را به دست بیاورد و مشکلی وجود ندارد اما خیلی دل فوتبال استان گرفته و متولی اش نه تنها درمانش نمی کند که هر بار خود نمک بر این زخم می پاشد. چه کسی در اهلیت و شایستگی بهروان تردید دارد اما تا به کی دو هندوانه زیر بغل داشته باشد، هندوانه درشت تر را سفت بجسبد و هندوانه کوچک را معلق نگه دارد که هر آن ممکن است به زمین بخورد و متلاشی گردد.

بهروان که خودش باید حافظ منافع فوتبال استان و اینهمه مشتاق و علاقه مند به آن باشد چگونه به خود اجازه می دهد اینچنین از توقف بازی های نساجی حرف بزند؟
کارهای او در قبال نساجی حتی اگر در باطن چیز دیگری باشد و در پس صحنه برای نساجی هزاران اقدام خارج از عرف و وظیفه هم انجام داده باشد، اسباب خنده تلخ مازنی ها را فراهم آورده است.