پیروزی دلچسپ نساجی برابر آلومینیوم اراک

در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو نماینده مازندران برابر حریفاشنان به برتری دست پیدا کردند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز برگزار شد؛ آلومینیوم اراک در یکی از دیدارهای این هفته در شرایطی برابر نساجی مازندران قرار گرفت که بازی امروز از جهاتی خاص حائز اهمیت بود.

حضور مهدی پاشازاده بر روی نیمکت تیم نساجی یکی از مهمترین نکات این دیدار بود چرا که پاشازاده فصل پیش با حضوری موفق در اراک بار دیگر با نشان دادن توانمندی های خود محبوبیتش در نزد هواداران را افزایش داد و این چهره محبوب در اراک در برابر تیم سابق خودش قرار گرفت و موفق شد تیم سابقش را در خانه خودش شکست دهد.

از طرفی دیگر تیم نساجی قائمشهر که در بازی قبلی خود یک شکست خانگی را متحمل شد، بدنبال جبران این نتیجه بود و تمام توان خود را برای کسب این سه امتیاز و جبران شست هفته گذشته بکار برد.

شاگردان پاشازاده موفق شدند در این دیدار دو بار توسط مجتبی بیژن و مرتضی غلامعلی تبار گلزنی کنند و در نهایت با ارائه یک بازی خوب میزبان اراکی خود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را بدست بیاورند به روحیه ای عالی به استقبال دربی مازندران بروند.

گفتنیست؛ هفته آینده شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ دربی مازندرانی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد .