رسانه ورزش مازندران با برتری در دیدار اول به دور دوم صعود کرد + تصاویر

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در اولین دیدار از مسابقات گل کوچبک جام مرحوم جابرمعافی موفق شد حریفش را شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در اولین دیدار از مسابقات گل کوچبک جام مرحوم جابرمعافی موفق شد حریفش را شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند.

در این دیدار جاب و تماشایی رسانه ای ها موفق شدند حریف خود را چهار بر سه شکست دهند.

این مسابقات در پارک قائم مرکز استان و در فضایی باز با حضور اهالی شهر ساری برگزار شد و از استقبال خوبی نیز برخوردار شد .

محمد محبوب سرپرست معاونت فرهنگي شهرداري ساري با تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه، نشاط شهروندان را یک مقوله مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: کارشناسان ورزشی این معاونت با جلسات متعدد به این نتیجه رسیدن برگزاری مسابقات محله محور می تواند در نشاط شهروندان تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: این مسابقات در تاریخ ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار در پارک قائم به‌عنوان گام نخست و آزمایشی و به یاد خبرنگار فقید استان زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران در شهر ساری در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری هم‌زمانی شروع مسابقات با روز خبرنگار را ارج نهادن به این قشر زحمتکش عنوان کرد و گفت: خبرنگار و رسانه همراه همیشگی در مسیر عمل‌گرایی شهرداری ساری هستند و این اقدام در زمینه تکریم از مقام این زحمت‌کشان است.

محبوب از عموم مردم جهت شرکت در جشنواره اوقات فراغت دعوت به عمل آورد و افزود: شهرداری ساری با برگزاری جشنواره اوقات فراغت با رویکرد شهروند محور در مسیر اهداف خود در جهت توسعه عمرانی شهر به همراه توسعه فرهنگ و نشاط شهروند گام بر می‌دارد.

وی از حضور چهار تیم رسانه‌ای در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۶۴ تیم در جدول تک حذفی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری در پایان از حمایت‌های شهردار ساری برای توسعه فرهنگی شهر تشکر کرد و گفت: جشنواره تابستانه اوقات فراغت از تاریخ ۲۰ تیر تا ۲۰ شهریور برای نشاط شهروندان ساروی برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛ شور نشاط مردم، کودکان، نوجوانان و جوانان ساروی با برگزاری برنامه های ورزشی جذابی که از سوی معاونت فرهنگی شهرداری صورت گرفته به عینه دیده می شود و به نوعی با ایده های ناب ” محبوب ” ورزش همگانی نیز در مرکز استان جان تازه ای گرفته است و به عبارتی شهرداری ساری جور ضعف اداره ورزش این شهر را نیز می کشد و با برگزاری چنین برنامه هایی کم کاری های اداره ورزش شهر ساری را پوشش می دهد.

در ادامه تصاویر مربوط به مسابقات گل کوچیک را مشاهده می کنید که این نوستالژی یاد و خاطره دوران کودکی دهه شصت و پنجاهی ها را زنده می کند.