بی توجهی به ارزش های دینی، اخلاقی و پهلوانی ورزش !

در این فرآیند منفی احدی نظارتی بر کلاس های آموزشی مختلط دختران وپسران ندارد برای برخی از مسئولین هیئت های ورزشی از وجود دختران و زنان در کلاس های مختلط جهت تأمین شادابی و سرگرمی سوء استفاده می شود .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روزها بازار تهاجم فرهنگی در ورزش مازندران داغ تر از همیشه شده است و به بهانه تقویت ورزش قهرمانی ، ارزش  های دینی و اخلاقی نادیده گرفته می شود .

حضور مردان در کلاس های آموزشی بانوان بیش از هر زمانی دیگری ورزش مازندران را تهدید می کند ؛ در بسیاری از کلاس های رزمی ، بدنسازی ، وزنه برداری ، بدمینتون، اسکیت ، کوهنوردی ، ژیمناستیک ، فوتسال ، تنیس روی میز از وجود مردان برای آموزش دختران و زنان استفاده می شود .

در این فرآیند منفی احدی نظارتی بر کلاس های آموزشی مختلط دختران وپسران ندارد برای برخی از مسئولین هیئت های ورزشی از وجود دختران و زنان در کلاس های مختلط جهت تأمین شادابی و سرگرمی سوء استفاده می شود .

در بسیاری از کلاس های ورزشی به جای نرمش تمرین رقص با انواع رقص های ابتذال و حتی برای ورزش های آبی متأسفانه بداخلاقی های زیادی ملاحظه می شود بازار کارهای فرهنگی و نظارت بر کلاس های ورزشی کاملاً تعطیل شده است .

یکی از بزرگترین عوامل تهدیدهایی که ورزش مازندران را اسیر کرده عدم تعیین صلاحیت برخی از روسای هیأت های ورزشی از سوی دستگاههای نظارتی است ؛ زمانیکه رئیس هیأتی هزاران دختر و زن در سراسر استان در کلاس های زیرمجموعه این هیئت فعالیت دارند اما صلاحیت اخلاقی وی تأئید نشده و حتی به صورت غیرطبیعی با مصرف مشروبات الکلی در مسابقات شرکت می کنند یا اینکه به برخی از داوران اجبار می کنند که باید در مسابقات انتخابی شهر ، کروات و پاپیون باید بدون دامن و شلوار یا با کت و شلوار قضاوت کنند .

یا اینکه کلاس های تمرین آنها مرکز آموزش رقص آقایان و بانوان به صورت مختلط از سویی دیگر معلوم نیست در گروههای کوهنوردی دختران و پسران در اعماق جنگل چه می گذرد .

در استخرهای شنا مصرف مشروبات الکلی ساعت تمرین برخی از سالن های بدنسازی تا  صبح آنهم در زیرزمین ها چه می گذرد ؛ حضور دختران و زنان بی حجاب برای تماشای مسابقات والیبال و فوتسال و فوتبال مردان و حتی رشته های رزمی از بی خیالی مسئولین ورزش مازندران حتی داد سازمان بسیج ورزش استان را نیز درآورده و این همه بداخلاقی ورزش این دیار را با تهدید های جدی روبرو کرده است .