رحمانی: خونه به خونه امسال بومی وجوان بسته شد/تیم خوبی برای این فصل داریم

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: تیمش برای فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تا حدود ۸۰ درصد اقدام به جوانگرایی واستفاده از بازیکنان بومی کرده وبا این وضعیت در مسابقات امسال حضور خواهد یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین رحمانی روزچهارشنبه در گفتگویی افزود: اعتقاد زیادی به استفاده از پتانسیل ونیروی جوانی در تیم دارم و خوشبختانه تیم بسیار خوبی برای این فصل داریم .
سرمربی تیم خونه‌به‌خونه درخصوص شرایط تیمش برای مسابقات امسال لیگ دسته یک باشگاه های کشور گفت: در لیگ دسته یک همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند، لیگ یک، جنگ است وما هم از شروع لیگ، بازی ها را جدی تر دنبال خواهیم کرد.
رحمانی با بیان اینکه لیگ یک همانند لیگ برتر نیست که فقط چند تیم مدعی قهرمانی باشند، اضافه کرد، اعتقاد دارم تیم‌مان برای صعود به لیگ برتر بسته نشده، اما مطمئن باشید ما یکی از تیم‌های خیلی خیلی خوب لیگ یک خواهیم بود.
وی با بیان اینکه شرایط آمادگی تیم هم به خوبی پیش می رود و تا شروع مسابقات آماده خواهیم شد، گفت: هفته گذشته اردویی یک هفته ای در تهران داشتیم و سه بازی تدارکاتی خوب هم با تیم های لیگ برتری ودسته یکی انجام دادیم که کمک زیادی به روند شناخت نفرات تیم داشت.
وی اضافه کرد، که برای برگزاری یک مسابقه دوستانه راهی مشهد می شویم تا با تیم پدیده مشهد دیدار داشته باشیم.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران ادامه داد: به دلیل مشکلاتی که باشگاه داشت،‌ تیم را دیر تشکیل دادیم و به همین دلیل هنوز در تمرینات بدنسازی هستیم.
رحمانی گفت: اردوی تهران کمک زیادی به ما کرد و سه بازی تدارکاتی خیلی خوب با تیم‌های سایپا،‌ بادران و پارس جنوبی انجام دادیم که باعث شد تیم‌مان را بسنجیم.
تیم خونه به خونه به همراه نساجی نمایندگان مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور هستند. هر ۲ تیم در فصل گذشته این مسابقات با ناکامی در صعود به لیگ برتر مواجه شدند.