کری خوانی محمد حسین محمدیان: رقیبان خوبی دارم اما هدفم کسب مدال طلای المپیک است

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان گفت: رقیبان خوبی دارم اما هدفم کسب طلای مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو است. به گزارش مازند اسپرت ،  محمد حسین محمدیان در خصوص آخرین شرایطش در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و این روزهای آخر نیز در شهر خودم تمرین می‌کنم و […]

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان گفت: رقیبان خوبی دارم اما هدفم کسب طلای مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو است.

به گزارش مازند اسپرت ،  محمد حسین محمدیان در خصوص آخرین شرایطش در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و این روزهای آخر نیز در شهر خودم تمرین می‌کنم و به همین دلیل نیز چند روز زودتر اردو را ترک کردم تا در مازندران به تمرینات ادامه دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که سرانجام تصمیمش را برای حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم گرفته یا نه، خاطرنشان کرد: به طور قطع از این پس در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک خواهم رفت و دیگر به وزن ۸۶ کیلوگرم بازنمی‌گردم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه عنوان کرد: عزمم را جزم کرده‌ام تا دوبنده این وزن را از آن خودم کنم و در مسابقات جهانی امسال حضور یابم. پس از مسابقات جهانی سال قبل در تمامی مسابقات در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان رفتم و اصلا به بازگشت به ۸۶ کیلو فکر هم نکردم. اکنون نیز دیگر دو دل نیستم و با تمام وجود به روی تشک می‌روم.

محمدیان گفت: در وزن ۸۶ کیلوگرم خیلی راحت بودم و شاید یکی از مدعیان اصلی این وزن به حساب می‌آمدم اما ترجیح دادم به وزن جدید بیایم تا برای المپیک آماده شوم. نسبت به حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم خوشبین هستم و امیدوارم اول شوم و دوبنده این وزن را نیز از آن خود کنم. به هر شکل هدف اصلی من طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو است و تمامی این زحمات برای رسیدن به این عنوان است.

وی در خصوص رقبای خود در مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: رقبای اصلی من یزدانی، طحان و میرزایی هستند که کشتی‌گیران خوبی به حساب می‌آیند اما با این حال من زحمت خودم را کشیده‌ام و باید دید در روز مسابقه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دارنده مدال برنز جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم درباره تقابلش با رضا یزدانی اظهار داشت: یزدانی یکی از بهترین‌های کشتی آزاد جهان است و قهرمانی‌های او در جهان در یاد همه مانده است. جدا از آن ما با هم رفیق هستیم اما باید دید در مسابقه چه رخ می‌دهد و چه کسی دوبنده این وزن را از آن خود خواهد کرد.