آیا ساروی ها در تیمداری فوتبالی به اتحاد خواهند رسید !؟

یکی از ۴ تیم حاضر در لیگ ۳ قهرمانی فوتبال کشور از ساری به شخصی دیگر واگذار شد و امتیاز این تیم به مبلغ حدود ۵۰ میلیون تومان به فروش رفت .

مازند اسپرت (مازند ورزش):یکی از ۴ تیم حاضر در لیگ سه قهرمانی فوتبال کشور از ساری به شهری دیگر واگذار شد و امتیاز این تیم به مبلغ حدود ۵۰ میلیون تومان به فروش رفت .

جالب اینکه در فصل گذشته حدود بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای این تیم در لیگ ۳ هزینه شده بود . ۴ تیم ساروی حاضر در لیگ سه قهرمانی فوتبال کشورمان با بحران مالی روبرو هستند زیرا هزینه های بالا هیچگونه کمکی به مسئولین این تیم ها نمی شود .

سید ذوالفقار و ابوذر شریفی از زحمتکشان و مربیان سازنده ساری سالیان سال است که برای تیم های ساری در لیگ ۳ هزینه می کند و سید کمال آقامیری مدیر ورزش دوست ساروی نیز در لیگ ۳ فوتبال برای مرکز مازندران هزینه های بسیار خوبی انجام داده است .

سرنوشت مبهم صنعت ساری

تیم صنعت ساری که در لیگ ۱ به همت نمایندگان مجلس به عنوان امتیاز یا سهمیه ساری در نظرگرفته شد در ابتدا دکتر شجاعی نماینده دوره های قبل مردم ساری در مجلس به عنوان حامی تیم فعالیت می کرد بعدها نیز این تیم مورد حمایت محمد دامادی دیگر نماینده ساری قرار گرفته که البته هر دو نماینده دوره های مختلف مردم در مجلس نتوانستند هزینه های این تیم را مدیریت کنند و در هر فصل این تیم به مرحله پائین تر سقوط کرد .

در این فصل هم اصغر یمینی مدیریت ان را قبول کرده که کاری از دست وی ساخته نبود و مسابقات را نیمه کاره رها کردند . معلوم نیست عاقبت این تیم چه خواهد شد تیمی که بر منبای سیاسی کاری امورات آن پیگیری می شود عاقبتی بهتر از این نباید برای آن متصور بود.

 

عدم اتحاد ساروی ها ضعف بزرگ این شهر فوتبالی :

کم شدن سهمیه در این فصل می تواند به فوتبال مرکز استان کمک های شایانی کند ولی باید صبر کرد و دید آیا اشخاص دیگری دست به خرید امتیاز خواهند زد یا خیر ! اما شاید بزرگترین ضعف فوتبال شهر ساری را بتوان به عدم اتحاد و همدلی در بین فوتبالی ها و مسئولین این شهر نام برد.هر چقدر هواداران ساروی اتجاد و همدلی دارند مسئولین،مربیان و تمامی فوتبالی های این شهر تمایلی برای بکدل شدن ندارند.شاید اگر فقط برای یک فصل حسادت ها به کنار برود و یک تیم متحد الشکل برای این شهر تشکیل شود موفقیتی به مراتب بیشتر از قبل برای فوتبال شهر ساری بدست آورده شود. باید منم منم کردن ها از فوتبال این شهر جدا شود و جای خودش را به اتحاد دهد . تا زمانی که در فوتبال ساری هر کسی به فکر خودش و بالا کشاندن خودش باشد آش همان آش هست و کاسه هم همان کاسه !