معرفی سرمربی نوجوانان و امید نساجی/یونس گراییلی به نساجی بازگشت

عباس محمد علیپور به مانند یونس گراییلی از خانواده فوتبالی بوده و سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت قائمشهر، شموشک نوشهر، بانک ملی تهران، پلی اکریل اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پیکان و همچنین کار در رده های پایه را در کارنامه دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از جلسه مدیر فنی و مدیر تیم های پایه باشگاه نساجی مازندران، سرمربی تیم نوجوانان و امید این باشگاه معرفی شدند.

عباس محمد علیپور، مدیر کاربلد و حرفه ای تیم های پایه نساجی مازندران که حضورش در نساجی بدون شک یکی از بهترین تصمیمات چند سال اخیر مالکان باشگاه نساجی می تواند باشد به همراه سید حسین سیدصالحی، مدیرفنی تیم های پایه پس از بررسی گزینه های نهایی سرمربیگری تیم نوجوانان و امید، محمد رضا خطیب، مربی سابق تیم ملی در رده پایه را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و یونس گراییلی را به عنوان سرمربی تیم امید نساجی مازندران معرفی کردند.
گفتنی ست ، عباس محمد علیپور که خودش جدیدا به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان بابلسر نیز منصوب شده است به مانند یونس گراییلی از خانواده فوتبالی بوده و سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت قائمشهر، شموشک نوشهر، بانک ملی تهران، پلی اکریل اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پیکان و همچنین کار در رده های پایه را در کارنامه دارد.