محمدرضا کرد: هم قسم شده ایم تا رتبه ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم

بازیکن جوان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: هم قسم شده ایم تا رتبه ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا کرد پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر هیأت فوتبال قم در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دوم لیگ بود و تیم ها به نسبت شرایط ایده عالی ندارند، طبیعتاً چند هفته ای زمان می برد تا به آمادگی و هماهنگی کامل برسند. با توجه به این موضوعات فکر می کنم بازی خوبی از آب در آمد.

وی در خصوص دفاع مطلق قمی ها و اینکه تا قبل از دریافت گل اول از لاک دفاعی خارج نمی شدند، گفت: تیم ما در تمام دقایق سوار بر بازی بود. فشار خیلی زیادی روی دروازه قم آوردیم. با توجه به اینکه حریف در یک سوم زمین دفاع مطلق انجام می داد، مجبور بودیم شوت های از راه دور زیادی بزنیم تا گره بازی را باز کنیم که همین موضوع توان زیادی را از بچه های ما گرفت. خدا را شکر حملات مان جواب داد و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

این بازیکن در خصوص عملکرد خوبش در دیدار با هیأت فوتبال قم که با ثبت یک گل و یک پاس گل همراه بود، اذعان داشت: در شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال انگیزه های فراوانی دارم. همیشه سعی کرده ام حرف هایم را در زمین مسابقه بزنم و با جدیت تمرین می کنم. برای موفقیت تیمم همه توانم را می گذارم.

وی با اشاره به دیدار هفته نخست تیمش برابر حفاری اهواز که در دمای نزدیک به ۶۰ درجه اهواز برگزار شد، تصریح کرد: بازی هفته اول با حفاری در آن هوای بسیار گرم فشار زیادی به بچه ها آورد و در شرایط بدنی تیم در بازی با قم بی تاثیر نبود. بازیهای اول فصل بسیار حائز اهمیت هستند خدا را شکر دو فینال اول را با نتایج خوبی پشت سر گذاشتیم.

محمدرضا کرد همچنین در خصوص شرایط امسال شهروند ساری و اینکه چه جایگاهی را در پایان فصل برای تیمش متصور است نیز گفت: نمی شود این مورد را پیش بینی کرد اما هم قسم شده ایم تا رتبه ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم. به این موضوع بسیار امیدواریم و تلاش مان این است که به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در پایان از هواداران پرشور شهروند ساری تشکر کرد و گفت: هوادارانی که در هوای گرم و شرجی تنهایمان نگذاشتند لایق بهترین ها هستند. امیدوارم بتوانیم گوشه ای از حمایت هایشان را جبران کنیم.