دوندگان نوشهری گلزار شهدای چالوس تا نوشهر را دویدند

دوندگان نوشهری عصر روز شنبه مسیر ۱۸ کیلومتری بین گلزار شهدای چالوس تا نوشهر را به یاد شهید ستوانیکم وحید احمدی راد از پرسنل مرزبانی نیروی انتظامی را دویدند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ چهار دونده مطرح استانی از نوشهر که به نمایندگی از تیم دو و میدانی شهرستان این حرکت نمادین را انجام […]

دوندگان نوشهری عصر روز شنبه مسیر ۱۸ کیلومتری بین گلزار شهدای چالوس تا نوشهر را به یاد شهید ستوانیکم وحید احمدی راد از پرسنل مرزبانی نیروی انتظامی را دویدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ چهار دونده مطرح استانی از نوشهر که به نمایندگی از تیم دو و میدانی شهرستان این حرکت نمادین را انجام دادند ، لباسی را بر تن داشتند که عکس و نام شهید احمدی راد بر آن حک شده بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نوشهر در حاشیه این حرکت نمادین به خبرنگار ایرنا گفت : به مناسبت چهلم این شهید نیز با برنامه ریزی انجام گرفته قرار است یک مسابقه دو صحرانوردی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان از ابتدای ورودی غربی نوشهر تا گلزار شهدای این شهر برگزار شود.

شهرام کیا افزود : امروز نیز با همت هیات دو و میدانی نوشهر چهار دونده به نام های امید عیسی پور، مسعود وفایی، نوید طهماسبی و محسن میرمحمدی در احترام به مقام شهدا بویژه شهید احمدی راد این مسیر را دویدند.

شهید ستوانیکم احمدی راد از پرسنل نیروی انتظامی نوشهر برای حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به منطقه سیستان و بلوچستان اعزام شده بود که در نهم تیر ماه امسال در منطقه مرزی این استان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد