برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان در استان مازندران

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی استان مازندران خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین فرهادی رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور ۳۲ کماندار برتر کشور در رشته های کامپوند و ریکرو و در دوبخش بانوان و آقایان به میزبانی استان مازندران در بندر نوشهر از ۳۰ خردادماه آغاز می شود.

حسین فرهادی با بیان اینکه در این اردو پارک سرمربی کره ای تیم ملی به همراه دستیارانش و همچنین مدیر تیمهای ملی حضور خواهند داشت،گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی که با حضور ۴۰ کماندار و همراه در محل بندر نوشهر برگزار میشود تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران تصریح کرد: کمانداران حاضر در اردوی تیم ملی در دو رشته کامپوند و ریکرو و رده سنی بزرگسالان و نوجوانان خود را برای شرکت در رقابتهای کاپ آسیایی چین تایپه، رقابتهای جام جهانی نوجوانان در کشور آرژانتین و مسابقات دانشجویان جهان آماده می کنند.
وی با بیان اینکه در این اردو مجید قیدی کماندار با تجربه مازندرانی نیز حضور دارد،بیان کرد:با هماهنگیهای که با فدراسیون تیراندازی با کمان صورت گرفته در نظر داریم تعدادی از کمانداران استان،برای کسب تجربه و افزایش دانش تمرینات مشترکی را با ملی پوشان انجام دهند.
فرهادی با بیان اینکه هیات استان برای رسیدن به جایگاههای عالی نیاز به توسعه زیرساختها ی مناسب دارد،خاطر نشان کرد:با توجه به رشد قابل ملاحظه ای که در سالهای اخیر تیراندازی با کمان مازندران در کشور داشته است نگاهها به این استان تغییر کرده و توقعات بالا رفته است و بایستی مسئولین ارشد استان نگاه ویژه ای به زیر ساختهای این رشته ملی و مذهبی و پرمدال داشته باشند تا بتوانیم جوابگوی جامعه در حال رشد تیراندازی با کمان مازندران باشیم.
وی در پایان افزود: هیات تیراندازی با کمان مازندران علی رغم پیشرفتهای قابل ملاحظه سالیان اخیر و کسب عناوین ملی و بین المللی متعدد از داشتن یک سایت اختصاصی تمرینی و مسابقاتی محروم می باشد و با توجه به پیگیریهای مستمری که صورت گرفته کماکان در بروکراسی اداری برای اعطای زمین و سالن مناسب گرفتار می باشد که این امر روند رشد و مدال آوری تیراندازی با کمان مازندران را کند کرده است.