” سید احمد ” فرزند شهید مدافع حرم و آرزوی برآورده شده + تصاویر

عصر امروز با تلاش سازمان بسیج ورزشکاران و همت پایگاه خبری و مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت آرزوی فرزند شهید مدافع حرم برآورده شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز با تلاش سازمان بسیج ورزشکاران و همت پایگاه خبری و مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت آرزوی فرزند شهید مدافع حرم برآورده شد .

شاید از قولی که “حسینیان” مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به سید احمد، فرزند شهید ” سید جواد اسدی ” داده شده، زمانی نمیگذرد، اما امروز خواسته ای که فرزند سید جواد از ورزشی ها داشت برآورده شد.

خواسته ای که سید احمد در حضور معاون وزیر ورزش و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان از مسئول بسیج ورزشکاران داشت، حضورش در تیمی باشگاهی برای یادگیری فوتبال بود.

فرزند شهید سید جواد اسدی علاقه شدیدی به ورزش فوتبال دارد و در روز دیدار معاون وزیر ورزش ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئول بسیج ورزشکاران در حضور تمامی حاضرین از علاقه اش به حضور در تیم فوتبال خبر داد و اما بعد از قولی که چند وقت پیش به این نوجوان داده شده بود ،عصر امروز در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان، با همکاری پایگاه خبری و مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت و با پیگیری های سازمان بسیج ورزشکاران آرزو و خواسته ای سید احمد فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی برآورده شد و این نوجوانان با استعداد به عضویت دائمی باشگاه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت که در اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی همیشه پیش قدم است در آمد.

در این دیدار مسئولین بسیج ورزشکاران به همراه اعضای مجموعه ی مازند اسپرت به منزل شهید مدافع حرم رفتند و با پوشیدن لباس باشگاه بر تن این نوجوانان باهوش و با استعداد و اهدای لوح تقدیر مراتب حضور سید احمد در باشگاه مازند اسپرت را فراهم آوردند.