بهترین دفاع چپ استان مازندران در فصلی که گذشت انتخاب شد + گرافیک

حنظله نصیری بازیکن تیم شهدای اتحاد ساری حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، بهترین مدافع چپ استان مازندران در فصلی که گذشت انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از پایان نظرسنجی انتخاب بهترین مدافعین چپ استان مازندران در فصلی که گذشت ، بهترین مدافع استان مازندران از نگاه مخاطبین سایت مازند اسپرت انتخاب شد.

این نظرسنجی که با رقابتی نفس گیر بین دو جوان آینده دار برگزار شد در نهایت در دو مرحله بهترین دفاع چپ استان انتخاب شد .

در مرحله نخست از بین ۱۰ کاندیدا ، علی ابراهیمی ( مدافع چپ جوان و آینده دار عمران شهرداری ساری ) و حنظله نصیری ( مدافع چپ جوان و خوش تکنیک شهدای اتجاد ساری ) با درصد آرای برابر طبق قانون نظرسنجی که از ابتدا قرار داده بودیم به مرحله دوم نظرسنجی رفتند.

در مرحله دوم نیز که به مدت ۲۴ ساعت به طول انجامید باز هم این دو جوان خوش آتیه استان مازندران که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بودند تا لحظات پایانی رقابتی پایاپای برگزار کردند و در نهایت حنظله نصیری با پیشی گرفتن از علی ابراهیمی ( تنها با چند رای بیشتر ) موفق شد عنوان بهترین دفاع چپ استان مازندران در فصل ۹۵-۹۶ را کسب کند.

همچنین علی ابرهیمی که به مانند نصیری ۵۰ درصد آرا را کسب کرده بود در جایگاه دوم قرار گرفت که ارزش این جایگاه دومی کمتر از جایگاه اولی نبود . و اما کارشناسان ویژه نظرسنجی مازند اسپرت به دلیل جوانی هر دو بازیکن و رقابت نزدیک آنها نام علی ابراهیمی را نیز در بین شرکت کنندگان در مراسم بزرگ تجلیل از برترین های فوتبال استان مازندران قرار دادند.

قابل ذکر است در این نظر سنجی در دو مرحله بیش از ۹ هزار نفر مشارکت داشته اند.

گفتنیست در نظر سنجی بعدی بهترین هافبک دفاعی استان مازندران در فصلی که گذشت انتخاب خواهد شد.