ابطحی : زمین بازی امن نبود/ داوران در اندازه این بازی نبودند

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست تیمش در برابر دبیری تبریز گفت: زمین مسابقه کیفیت بازی لیگ را نداشت و داوران هم در اندازه این بازی نبودند. به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدمهدی ابطحی با اشاره به شکست سنگین تیم فوتسال شهروند ساری در برابر دبیری تبریز، اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی از […]

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست تیمش در برابر دبیری تبریز گفت: زمین مسابقه کیفیت بازی لیگ را نداشت و داوران هم در اندازه این بازی نبودند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدمهدی ابطحی با اشاره به شکست سنگین تیم فوتسال شهروند ساری در برابر دبیری تبریز، اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما زمین کیفیت لازم را نداشت.

وی ضمن گرمای بیش از حد در سالن مسابقه و تأثیر گرما بر بازیکنان، افزود: کیفیت و لغزندگی زمین طوری بود که هر بازیکن پس از دریافت توپ، زمین می‌خورد و به‌نوعی زمین برای بازیکن امن نبود.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به باخت پرگل تیمش در خانه و در برابر چشمان هزاران تماشاگر در ساری، بیان کرد: شهروند به‌عنوان یک تیم پرتماشاگر در لیگ مشهور است و در این بازی با این نتیجه کسب‌شده شرمنده هواداران شدیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره قضاوت داور این بازی اذعان داشت: داوران این بازی نیز در حد و اندازه این دیدار نبودند و یکی از دلایل شکست سنگین این بازی مسئله داوری بود.

ابطحی خاطرنشان کرد: گل سومی که شهروند از حریف دریافت کرد، خطای مسلم بازیکن حریف روی بازیکنانم بود که اعلام نکردن همان برخورد و خطا موجب خوردن گل سوم ما شد.

وی اضافه کرد: برای این شکست توجیهی ندارم، تازه هفته نخست لیگ است ولی تمام سعی و تلاش ما، کسب نتایج خوب در ادامه لیگ است.

به گزارش مازند اسپرت ، شهروند ساری در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور پنج بر یک از مهمان خود دبیری تبریز شکست خورد.