اصغری‌مقدم :بازی در ساری برای هر تیمی سخت و دشوار است

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از برد پرگل تیمش در برابر شهروند ساری، با بیان اینکه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت و دشوار است، گفت: به بهترین نتیجه در ساری دست یافتیم. به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد اصغری‌مقدم  پس از برد پرگل تیمش در مقابل شهروند ساری، اظهار کرد: در […]

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از برد پرگل تیمش در برابر شهروند ساری، با بیان اینکه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت و دشوار است، گفت: به بهترین نتیجه در ساری دست یافتیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد اصغری‌مقدم  پس از برد پرگل تیمش در مقابل شهروند ساری، اظهار کرد: در چند سال اخیر یکی از بهترین نتایج برای دبیری تبریز در ساری رقم خورد.

وی با بیان اینکه شهروند ساری یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار فوتسال کشور است، افزود: بازیکنانم برای این برد زحمت کشیدند و به‌حق سه امتیاز بازی را کسب کردند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به اینکه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: زمین لغزنده و خیس بود و به نظرم بازیکنان هر دو تیم دبیری و شهروند از کیفیت زمین راضی نبودند.

اصغری‌مقدم با بیان اینکه تیم دبیری تبریز با جذب بازیکنان با تجربه و جوان در لیگ حضور یافت، اضافه کرد: هدف ارائه بازی منطقی در برابر حریفان است تا به مرور زمان جز مدعیان بالای جدول باشیم.

وی که از قضاوت داوران در این بازی نظری نداد، در پایان گفت: فکر می‌کنم سطح کیفی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور نسبت به سال‌های گذشته بهتر باشد.

به گزارش فارس، تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته نخست لیگ برتر کشور موفق شد میزبان خود شهروند ساری را پنج بر یک شکست دهد.