مدال قهرمانی و پیراهن با امضای ژاوی در دستان هانی نوروزی + گزارش تصویری

عصر امروز سه شنبه ۲ خرداد طی مراسمی باشکوه در کپورچال و بر سر مزار هادی نوروزی ، مرتضی پورعلی گنجی در حضور مردم و پیشکسوتان فوتبال بابل، مدال قهرمانی لیگ ستارگان قطر و پیراهن خودش با امضای ژاوی هرناندز را به هانی پسر هادی نوروزی تقدیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز سه شنبه ۲ خرداد طی مراسمی باشکوه در کپورچال و بر سر مزار هادی نوروزی ، مرتضی پورعلی گنجی در حضور مردم و پیشکسوتان فوتبال بابل، مدال قهرمانی لیگ ستارگان قطر و پیراهن خودش با امضای ژاوی هرناندز را به هانی پسر هادی نوروزی تقدیم کرد.
در این مراسم پیروز جغتاپور ابتدا به نمایندگی از پیشکسوتان حاضر به سخنرانی پرداخت و در نهایت مرتضی پورعلی گنجی با تشویق حاضرین به جایگاه آمد و در خصوص این وعده ای که داده بود سخن گفت.

پیشکسوتانی که در این مراسم حضور داشتند : مهران نجفی ، پیروز جغتاپور ،مهدی صمداییان ،وحید ایاغ ،سید حسین حسینی ، جواد کمرودی و مهدی چرچیان ، رمضا ن اللهقلی پور ، اکبر خدامی  و سرهنگ گنجی ، علی فاریابی  دوست و رضا مهدجو و ارش ایقایی و محمد قلی تبار  حضور داشتند
مرتضی پور علی گنجی کار بزرگی انجام داد و امروز با اهدای مدال و لباسش به یادگار هادی نشان داد خیلی با معرفت تر از این حرفاست.اون از کلیپ بعد از قهرمانی اش و این هم از وعده ای که وفا شد . پسر با معرفت بابلی نشان داد که ما خودمان باید هوای خودمان را داشته باشیم. درسته پرسپولیسی ها داغ هانی را در جشن قهرمانی پرسپولیس تازه کرده بودند ولی پورعلی گنجی با حرکت امروزش درد هانی و خانواده اش را تسکین بخشید.
درود بر این گل پسر مازنی،پاینده باشی مرتضی !