رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران : خانه وزنه‌برداری ساری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران با بیان این که شهرهای شیرگاه، نکا، بهنمیر و چالوس به‌زودی دارای خانه اختصاصی وزنه‌برداری می‌شوند گفت: خانه وزنه‌برداری ساری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   به گزارش مازند اسپرت ، عباس رحیمی  اظهار داشت: رشته وزنه‌برداری یکی از رشته‌های ورزشی فعال استان مازندران است که در رویدادهای مختلف کشوری در […]

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران با بیان این که شهرهای شیرگاه، نکا، بهنمیر و چالوس به‌زودی دارای خانه اختصاصی وزنه‌برداری می‌شوند گفت: خانه وزنه‌برداری ساری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، عباس رحیمی  اظهار داشت: رشته وزنه‌برداری یکی از رشته‌های ورزشی فعال استان مازندران است که در رویدادهای مختلف کشوری در رده‌های سنی مختلف حضور چشمگیری دارد.

 

وی افزود: توسعه زیرساخت های وزنه برداری مازندران در حال حاضر اولویت هیئت وزنه‌برداری استان مازندران را تشکیل می‌دهد زیرا در این صورت می‌توانیم فضایی تخصصی برای تمرینات ورزشکاران در اختیار داشته باشیم.

 

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: خانه وزنه‌برداری ساری به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد البته در این پروژه، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم و در صورتی که منابع مالی برای تکمیل این سالن تأمین شود می‌توانیم به‌سرعت آن را تکمیل کنیم.

 

رحیمی بیان کرد: هیئت وزنه‌برداری استان مازندران در سال‌های گذشته با تلاش بی‌وقفه خانواده وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان در زمره هیئت‌های برتر فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفته و امیدواریم حمایت لازم برای تکمیل فضاهای در دست ساخت انجام شود.

 

وی عنوان کرد: شهرهای شیرگاه، نکا، بهنمیر و چالوس شهرهایی هستند که به‌زودی دارای خانه اختصاصی وزنه‌برداری می‌شوند و این خبر خوشی برای جامعه ورزش مازندران به‌منظور توسعه قهرمانی رشته وزنه‌برداری به‌حساب می‌آید.

 

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران خاطرنشان کرد: چند سالن‌های تمرینی برای وزنه‌برداران شهرهای مختلف مازندران پیش بینی شده که این سالن‌ها در  شهرهای آمل،  بابلسر، ساری، نوشهر و بابل با  جذب اعتبار به بهره‌برداری رسیده و در اختیار وزنه‌برداران قرار می‌گیرد.