معاون توسعه امور ورزشی مازندران مطرح کرد : برنامه‌ریزی برای حضور مقتدرانه ورزشکاران مازندرانی در المپیک

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای توسعه و عملکرد بهتر ورزشکاران برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی برنامه‌ریزی خوبی داریم.     به گزارش مازند اسپرت ، غلام‌رضا رضوی با اشاره به موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی، اظهار کرد: در سال ۹۳ […]

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای توسعه و عملکرد بهتر ورزشکاران برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی برنامه‌ریزی خوبی داریم.

 

 

به گزارش مازند اسپرت ، غلام‌رضا رضوی با اشاره به موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی، اظهار کرد: در سال ۹۳ ورزشکاران مازندرانی سهم به‌سزایی در ورزش کشور داشتند و موفق به کسب ۳۳۴ مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

وی از کسب ۴۳ مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های  جهانی، آسیایی و بین‌المللی از ابتدای سال ۹۴ تاکنون خبر داد و افزود: به‌طور حتم در سال جاری نیز ورزشکاران ملی‌پوش زن و مرد مازندرانی برای کسب مدال، افتخارآفرینی می‎کنند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نظارت بیشتر بر عملکرد و فعالیت باشگاه‌ها، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های مهم این حوزه، برنامه‌ریزی مقتدرانه ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی است.

این مسئول برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان را یکی دیگر از اختیارات این حوزه عنوان و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ ورزشی در جامعه، برنامه‌ریزی برای استعداد و نخبه، نظارت بر فعالیت اجرایی قهرمانان، ادارات و هیئت ورزشی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

رضوی در ادامه از فعالیت ۱۰ رشته عملی کاردانی و سه رشته کارشناسی در مرکز علمی‌کاربردی ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: استراتژی حوزه معاونت توسعه امور فنی توسعه به ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی است.