بازدید هاشمی از اردوی تکواندو، جودو، ووشو و تیراندازی

کیومرث هاشمی ریس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظات بر تیم‌های ملی صبح امروز از اردوی تیم ملی تکواندو، جودو، ووشو و تیراندازی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی بازدید کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو که با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون همراه بود با کادر فنی و تکواندوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو کرده و برای آنها در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی در این دیدار گفت: تکواندو همواره در رقابتهای بین المللی جزو رشته های مدال آور و موفق بوده و قطعا در بازیهای کشورهای اسلامی توانمندی که در بین مربیان و بازیکنان آن سراغ داریم این رشته خواهد توانست با مدال آوری های متعدد خود موجب خوشنودی ملت بزرگ ایران و ارتقا رنکینگ کشورمان شود.

وی در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی جودو و دیدار با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو برای جودوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرد و عنوان داشت: بدون تردید با مدیریت خوب و تلاش وافری که در مجموعه این فدراسیون سراغ داریم این رشته به روزهای اوج گذشته خود باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: جودو حتی با نفرات محدود خود نیز در بازیهای کشورهای اسلامی شانس مدال دارد و اگر چه آنها رقبای سختی در این بازیها دارند اما از انگیزه بسیار خوبی برای جدال با حریفان و کسب سکو برخوردار هستند.

سپس منصوری سرمربی تیم ملی جودو به ارائه گزارشی در خصوص روند آماده سازی جودو کاران و رقبای احتمالی آنها در بازیهای کشورهای اسلامی پرداخت.

در پایان کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از تجهیزات جدید خریداری شده برای سالن های تمرینی و بدنسازی آکادمی ملی المپیک که در حال نصب بود، بازدید کرد.

هاشمی در ادامه بازدیدهایش با کادر فنی و رئیس فدراسیون ووشو نیز گفت وگو کرد و در جریان برنامه های این رشته برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفت.
حسین اوجاقی مدیرفنی تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی ووشو گزارش کاملی از نحوه انتخاب ملی پوشان اعزامی و مراحل تمرینی اردونشینان ارائه کرد.

پس از این بازدید هاشمی و رحیمی با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی از تمرینات تیم ملی بازدید کرده و با مربیان و تیراندازان حاضر در اردو به گفتگو پرداختند./فارس