آغاز مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی کشور در ساری

مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی مردان و زنان کشور روز سه شنبه درساری آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مرحله ۵۷ کماندار مرد و ۳۰ کماندار زن در رشته ‘ ریکرو ‘ مسافت ۷۰ متر در ورزشگاه شهدای ساری با هم رقابت می کنند.
نفرات برتر این رشته سه شنبه شب مشخص و معرفی خواهند شد.
آیین افتتاحیه این مسابقات نیز امروز با حضور نایب رییس فدراسیون تیراندازی باکمان در محل مسابقات در ورزشگاه شهدای ساری برگزار  شد.
رییس هیأت تیروکمان مازندران گفت که روز چهارشنبه و در روز دوم این مسابقات، کمانداران در رشته کامپوند مسافت ۵۰ متر باهم رقابت خواهند کرد.
حسین فرهادی افزود : مراسم اختتامیه این مسابقات و نیز افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان کشور چهارشنبه شب با حضور رییس فدراسیون تیراندازی باکمان برگزار خواهد شد.
وی گفت که برای نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان قهرمانی کشور در روز هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی این استان در ساحل شهرستان ساری بیش از ۶۰ کماندار از استانهای کشور نام نویسی واعلام آمادگی کردند.
فرهادی افزود: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود، که تاکنون مسابقاتی دراین رشته درجهان نیز برگزار نشد وساری ازاین حیث درتلاش برای ثبت وبرگزاری این رویداد مهم است.
وی گفت : این مسابقات در مسافت ۴۰ متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی و رفاهی بهزیستی واقع در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.

رئیس هیات تیر و کمان مازندران گفت که حضور حدود ۲۰۰ کماندار از ۲۱ استان کشور برای شرکت در مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی مردان و زنان کشور در ساری قطعی شد.

حسین فرهادی دوشنبه شب در گفت‌ و گو با خبرنگار ما افزود : مرحله نخست این مسابقات از صبح سه شنبه پنجم اردیبهشت با رقابت حدود ۹۰ کماندار در رشته ‘ ریکرو ‘ مردان و زنان به مسافت ۷۰ متر در ورزشگاه شهدای ساری آغاز می‌شود.
وی ادامه داد : در روز دوم این مسابقات کمانداران در رشته کامپوند مسافت ۵۰ متر باهم رقابت خواهند کرد.
فرهادی گفت : آئین افتتامیه مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور با حضور نایب رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در روز سه شنبه برگزار می شود.
** ۶۰ کماندار در نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان کشور
رئیس هیأت تیروکمان مازندران همچنین گفت که برای نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان قهرمانی کشور در روز هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی این استان در ساحل شهرستان ساری بیش از ۶۰ کماندار از استان های کشور نام نویسی واعلام آمادگی کردند.
فرهادی افزود : نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود که تاکنون مسابقه ای در این رشته حتی در جهان برگزار نشد و ساری از این حیث در تلاش برای ثبت وبرگزاری این رویداد مهم است.
وی ادامه داد : این مسابقات در مسافت ۴۰ متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی ورفاهی بهزیستی در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.