میثم تیموری: برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده بودیم

میثم تیموری:همه ی ما هم قسم شده بودیم که تیم را لیگ برتری کنیم که آقای تارتار با دادن انگیزه خیلی به ما کمک کرد.

به گزارش اختصاصی مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد میزبان خود تیم استقلال اهواز را با نتیجه ی ۲-۱ شکست دهد و در فاصله ی یک هفته به پایان مسابقات به مقام قهرمانی رسیده و جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کند که در این تیم , میثم تیموری بازیکن مازندرانی و سوادکوهی که سابقه  حضور در نساجی قائمشهر را دارد عملکرد خیلی خوبی داشته است. به همین بهانه به سراغ این مدافع چپ خوش آتیه مازندرانی رفتیم و با او به گفت و گویی پرداختیم:

بنظر شما دلایل اصلی قهرمانی و صعود تیم پارس جنوبی به لیگ برتر چه بود؟

دلیل اصلی قهرمانی تیم, همدلی ما بود. در تیم برای کسی بازی کردن و یا بازی نکردن فرقی نمیکرد , همه ی ما هم قسم شده بودیم که تیم را لیگ برتری کنیم که آقای تارتار با دادن انگیزه خیلی به ما کمک کرد و خداراشکر توانستیم زحمتشان را جبران کنیم و شرمندشان نشدیم و تیم پارس جم را به لیگ برتر ببریم.

آیا از اول فصل برای صعود به لیگ برتر امیدوار بودید؟

تیم ما از اول برای قهرمانی آمده بود در ضمن ما تمرینات را دیر شروع کرده بودیم که با درایت و زحمات کادر فنی کارمان را با قهرمانی به پایان رساندیم

وضعیت خودتان در این تیم چطور بود؟

وضعیت خودم در تیم خداراشکر خوب بود. در این فصل سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم که کادر فنی از من راضی باشد که خداراشکر همین اتفاق هم بوجود آمد و توانستم رضایت کادر فنی را با بازی های خوبم جلب کنم.

شما از محدود تیم های حاضر در لیگ دسته اول بودید که از نظر مدیریتی و مالی مشکلی نداشتید, آیا این قضیه در صعود و قهرمانی شما  نقشی داشته است ؟

بله ,این قضیه خیلی تاثیر زیادی در موفقیت ما داشت که آقای رضیان مدیرعامل محترم تیم به تمامی قول هایی که داده بودند عمل کردند و وضعیت خوبی را در تیم ایجاد کردند.

در این فصل هم تیم های هم استانی ات یعنی خونه به خونه و نساجی از صعود به لیگ برتر ناکام ماندند ,  نظرتان چیست؟

واقعا متاسفم. نمیدانم چرا کسی به فکر تیم های مازندرانی نیست و واقعا با وجود استعداد ها و طرفداران زیادی که در این استان وجود دارد حیف است که نماینده ای در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

بنظر شما تفاوت فوتبال شمال که سال ها در آن بازی کردید و جنوب که در این فصل حضور داشتید در چه جاهایی است ؟

تفاوت اول این است که در  این جا سر حرف هایشان هستند به عنوان مثال آقای رضیان قول نمی دهند ولی عمل می کنند .متاسفانه در برخی تیم های شمال قول های زیادی داده میشود ولی عمل نمی شود . تفاوت دیگرش این است که در شمال بعضی از تیم ها از جایگاهی که دارند قانع اند ولی در این جا تیم ها فقط میخواهند صعود کنند.

صحبت پایانی؟

از پدر و مادرم که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم و دست و پایشان را به خاطر تمامی حمایت هایشان می بوسم. از دوست خوبم فردوس امامی هم بسیار تشکر میکنم. از مربیان و افرادی که برایم بسیار زحمت کشیدند , آقایان دست نشان, موسوی, مرفاوی, پورحسین, خطیب, تارتار و رضیان تشکر میکنم .