روز خوش اردوی یک روزه رسانه ورزشی ها در آمل با برد در دیداری دوستانه تکمیل شد

روز جمعه اول اردیبهشت اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با برپایی اردویی تفریحی در شهر زیبای آمل حضور داشتند و همچنین در دیداری دوستانه منتخب پیشکسوتان آمل را شکست دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز جمعه اول اردیبهشت اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با برپایی اردویی تفریحی در شهر زیبای آمل حضور داشتند و روز شادی را در این شهر سپری کردند.منتخبی از رسانه ای های استان که از خبرنگاران،عکاسان ورسانه های نوشتاری و دیداری هستند در این تیم حضور دارند و دیدار های دوستانه زیادی را در مناسبت های مختلف برگزار می کنند.
خبرنگاران و رسانه ای های قدیمی و تازه کار استان از صبح جمعه در جنگل هلوم سر آمل دور هم جمع شدند روزشادی را برای این تیم رغم زدند.
رسانه ای ها بعد از صرف غذا در طبیعت زیبای شهر آمل، به زمین مسابقه رفتند و دیداری دوستانه را در این شهر با منتخب پیشکسوتان آنها انجام دادند و در نهایت موفق شدند با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهند.
در این دیدار رسانه ای ها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در حالی که چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نمی دیدند با حضور خبرنگاران جوان عملکرد چشم گیری داشتند.
رسانه ای ها در نیمه اول فشار زیادی را روی دروازه میزبان خود آورده بودند تا جایی که تقریبا بازی یکطرفه ای را از سوی این تیم شاهد بودیم . این تیم موقعیت های زیادی را از جناحین توسط خالقی ، رضی و غلامی در نیمه اول ایجاد کردند که این موقعیت ها یکی پس از دیگری توسط بازیکنان به هدر رفت تا این دیدار در این نیمه در نهایت بدون گل به پایان برسد.
اما در نیمه دوم چندین تغییردر ترکیب رسانه ای ها ایجاد شد و همین موضوع باعث شد تا رسانه ای ها تهاجمی تر ظاهر شدند.فشار زیاد رسانه ای ها سبب شد تا این تیم از دفاع قافل شود و روی یک صحنه مشکوک به آفساید مهاجم تیم آمل بر خلاف جریان بازی موفق شود گل اول این دیدار را وارد دروازه رسانه ای ها کند .
اما این پایان کار نبود و رسانه ای ها که خیالشان از دفاع مستحکمشان راحت بود، بر فشار حملات خود افزودند و در نهایت با فشار های زیادی که از جناحین و از عمق توسط مهدی رضی ،خالقی و حسینی و پاس های خوب خیری بوجود آودند موفق شدند گل تساوی را روی فرار زیبای عادل روحی به ثمر برسانند.
بعد از گل تساوی، پیشکسوتان آملی نیز چندین موقعیت خوب ایجاد کردند که دفاع خوب رسانه ای ها در این دیدار با درخشش سید احمد حسینی و سنگربانان تیم (قربانی – سیر) مانع از ورود توپ به درون دروازه شدند.
اما فشار رسانه ای ها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی افزوده شد و چندین موقعیت خوب گلزنی در این دیدار توسط هافبک های تیم از دست رفت تا این بازیکنان در این دیدار حسرت گلزنی را بخورند . اما رسانه ها که دست بردار نبودند در دقیقه ۸۸ این دیدار فشار خود را بیشتر کردند تا اینکه در نهایت روی زیرکی هافبک های رسانه ، مهدی رضی در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و فرار این بازیکن به درون محوطه جریمه پیشکسوتان آملی موقعیت خوبی را برای رسانه ای ها ایجاد کرد و در نهایت پاس زیبای این بازیکن یک مهاجم آماده را در روی خط دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد تا عادل روحی روز خوب خودش را با به ثمر رساندن این گل تکمیل کند و رسانه ای ها نیز این دیدار را در دقایق پایانی دو بر یک به سود خود به پایان برسانند.
اما نکته جالب این دیدار خوشحالی های بعد از گل رسانه ای ها بود که حسابی سوژه عکاسان شده بود.
رسانه ای ها با این برد روز شاد و خوش خودشان در آمل را تکمیل کردند و به اردوی یک روزه خود پایان دادند