آمل میزبان مسابقات قوی ترین مردان ایران خواهد بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن باقرزاده رحمانی روز چهارشنبه در این خصوص گفت که این مسابقه با عنوان انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی در محوطه پارک دهکده طلایی شهر آمل برگزار می شود. وی افزود : این مسابقات در دو وزن منهای ۱۰۵کیلوگرم و به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن باقرزاده رحمانی روز چهارشنبه در این خصوص گفت که این مسابقه با عنوان انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی در محوطه پارک دهکده طلایی شهر آمل برگزار می شود.
وی افزود : این مسابقات در دو وزن منهای ۱۰۵کیلوگرم و به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و روز قبل از مسابقات، ورزشکاران وزن کشی خواهند کرد.
رییس هیات پرورش اندام آمل گفت که با حضور کادرفنی تیم ملی ، نفرات برتر بخش های مختلف این مسابقه به اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت درمسابقات جهانی دعوت خواهند شد.
باقرزاده رحمانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشوراز سوی هیات شهرستان به استان و فدراسیون اطلاع رسانی و به هیات های استان ها نیز برای شرکت در مسابقات ابلاغ شد، اضافه کرد: شرکت افراد در این مسابقات درآمل آزاد است و محدویتی برای آن وجود ندارد.
وی یادآورشد : شهرستان آمل استعدادهای بسیاری در حوزه ورزش دارد و انتظار است که مسئولان شهرستان آمل هم با توجه به میزبانی مسابقات کشوری، نگاه ویژه وتوجه خاص به این رویداد مهم داشته باشند.
شهرستان بیش از ۴۰۰ هزار نفری آمل ، دارای حدود ۱۳ هزار ورزشکار سازمان دهی شده است.
در سال ۹۵ ۲۷ نشان آسیایی، جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شد.

 

گفتگو از مهدی غلامی