چه کسی بهتر از اسدی کارکشته ! +عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با خبر شدیم ،طی حکمی از سوی علی سلطانی رئیس هیات کاراته استان مازندران رضا اسدی به سمت مدیر امور اداری و اجرائی هیات کاراته استان منصوب گردید. بدون شک سلطانی یکی از بهترین انتخاب های خودش را انجام داده و شک نکنید در ادامه از کاراته مازندران بیش از […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با خبر شدیم ،طی حکمی از سوی علی سلطانی رئیس هیات کاراته استان مازندران رضا اسدی به سمت مدیر امور اداری و اجرائی هیات کاراته استان منصوب گردید.

بدون شک سلطانی یکی از بهترین انتخاب های خودش را انجام داده و شک نکنید در ادامه از کاراته مازندران بیش از پیش خواهید شنید.اسدی که خودش قهرمان کاراته بوده و در این رشته فعالیت های زیادی نیز داشته آماده است تا با ایده های جدید باعث پیشرفت چندین برابر کاراته ی پر از قهرمان ما را با ارزش تر کند.

اسدی که از جوانان پرتلاش، فعال و کارشناس این رشته ی ورزشی نیز می باشد،انتخاب خوبی از سوی رئیس هیات کاراته استان بود تا این رشته با همدلی و انسجام کاراته ای ها به اتحاد خوبی برسد تا در آینده شاهد درخشش کارته کاهای مازندرانی در عرصه های آسیایی و جهانی باشیم.

متن حکم به شرح ذیل میباشد :
بسمه تعالی
جناب اقای اسدی
نظر به اهمیت و نقش ورزش و گسترش و تعمیم آن در جامعه و ارتقاء سطح رشته ورزشی کاراته در استان مازندران و با توجه به تجارب ارزشمند حضرتعالی به موجب این حکم از تاریخ ٩٦/١/٢٤ به سمت مدیر امور اداری و اجرایی هیات کاراته استان مازندران معرفی و منصوب می شوید .
امید است با درایت ، همدلی و هم اندیشی با متخصصین علم ورزش و همگام با مسئولین در پیشبرد اهداف کاراته منشاء اثر باشید
.
علی سلطانی
رئیس هیات کاراته استان مازندران
پایگاه خبری مازند اسپرت این انتصاب را به رضا اسدی تبریک گفته و برایش در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارد.