مقام سوم نوجوانان كشور نصیب مازندران شد + حواشی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور پسران در رده سنی نوجوانان که در قم برگزار شد، استانهای آذربایجان غربی، مرکزی و مازندران بر سکوی اول تا سوم ایستادند. به گزارش روابط عمومی هيات كاراته استان مازندران، مسابقات قهرمانی کاراته کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی استان قم برگزار شد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور پسران در رده سنی نوجوانان که در قم برگزار شد، استانهای آذربایجان غربی، مرکزی و مازندران بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
به گزارش روابط عمومی هيات كاراته استان مازندران، مسابقات قهرمانی کاراته کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی استان قم برگزار شد که در پایان این پیکارهای ۲ روزه، آذربایجان با ۲ مدال طلا سکوی قهرمانی را تصاحب کرد، مرکزی با یک طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و مازندران با یک طلا و یک نقره عنوان سوم این رقابت ها را بدست آورد.

همچنین قزوین با یک طلا و یک برنز چهارم شد و البرز، کرمان و تهران با یک نقره، قم با ۳ برنز و استانهای اصفهان، سمنان، زنجان، گیلان و همدان با یک برنز عناوین بعدی را کسب کردند.

در این رقابت ها و در وزن ۵۲- کیلوگرم که با حضور ۲۰۰ کاراته‌کا انجام شد، محمد اله‌یاری از آذربایجان غربی اول شد، علیرضا حیدری از مرکزی عنوان دوم را بدست آوردم و عبی محمدی از زنجان و امیرحسین علیپور از گیلان مشترکا به مقام سوم رسیدند. در وزن ۵۷- کیلوگرم، ۷۷ کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند که سینا قناعت از آذربایجان غربی قهرمان شد، محمد مهدی مهاجری از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و حسین خدری از قم و محمد شاهکوری از سمنان مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.

اما در وزن ۶۳- کیلوگرم در پایان جدال ۶۵ کاراته‌کا امیرحسین بیگدلی از قزوین صاحب نشان طلا شد، ابوالفضل میرزایی از مازندران نقره گرفت و مدال برنز مشترکا به محمود نعمتی از قم و عرفان داودی از همدان رسید. در وزن ۷۰- کیلوگرم، کامران بصیریاز مرکزی صاحب عنوان قهرمانی شد، علی خانی از تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت و حسین اسماعیلی از قزوین و امیرحسین گلبهار از قم به مقام سوم رسیدند. در این وزن ۳۸ کاراته کا حضور داشتند.

همچنین در وزن ۷۰+ کیلوگرم بهروز محمدخانی از مازندران طلا گرفت، مدال نقره به احمدرضا کوده از البرز رسید و یوسف شاطرزاده از اصفهان به همراه هادی طاهری از مرکزی مشترکا به مدال برنز دست یافتند. در این وزن ۵۶ کاراته کا مبارزه کردند.

 

رده بندی رقابتهای قهرمانی کشور پسران-قم
رده سنی نوجوانان

مقام اول:آذربايجان غربي/۲طلا
مقام دوم:مركزي/۱طلا،١نقره،۱برنز
مقام‌سوم:مازندران/۱طلا،۱نقره