وقتی ستاره مازندرانی در لیگ تایلند همه را شوکه می کنید + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ساموت پراکان از بازیکن ایرانی و تازه واردش که مازندرانی بهره می برد و این روزها درخشش همه را مات و مبهوت کرده است. رضا مدانلو بازیکن خوش تکنیکی که سابقه بازی در تیم امیدهای استقلال تهران را دارد، برای اولین بار در لیگ تایلند به میدان رفت و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ساموت پراکان از بازیکن ایرانی و تازه واردش که مازندرانی بهره می برد و این روزها درخشش همه را مات و مبهوت کرده است.

رضا مدانلو بازیکن خوش تکنیکی که سابقه بازی در تیم امیدهای استقلال تهران را دارد، برای اولین بار در لیگ تایلند به میدان رفت و با اینکه مدت زمان کمی بازی کرد اما موثر بود.

اتفاق جالب اوت های بلند با استایل غلطان روی زمین بود که توجه تماشاگران تایلندی را به خود جلب کرد و به شدت از حرکاتش به وجد آمدند.
منتظر ادامه بازی ها هستیم و گلزنی رضا مدانلو تا بتواند پای دیگر بازیکنان همولایتی را به لیگ های بیرونی باز کند.
مدانلو که در زمان حضورش در فوتبال ایران با بی مهری مواجه شد حالا که با برنامه ریزی دقیق حافظ یوسفی، مدیربرنامه اش می تواند از تایلند خبر برساند که چه قابلیت هایی داشته و نادیده گرفتند.

رضا از یک خانواده ی ورزشی است و برادرش نیز قهرمان مچ اندازی است.همانی که نخستین مدال جهانی مچ اندازی را برای مازندرانی ها تصاحب کرد، در تلاش است تا بهترین نتیجه ممکن برای استان در رقابت های کشوری بدست آید.علی مدانلو که در چند ماه گذشته با یکه تازی در مسابقات کشوری و دومی در مسابقات جهانی، این رشته را هم معرفی کرده؛ در حکمی که شایستگی اش را دارد مسئول کمیته مچ اندازی استان شده و حالا در تلاش است تا بتواند استعدادهای استانی را بیابد.

علی و رضا مدانلو برادرانی که این روزها خبرساز رسانه ها هستند زندگی خودشان را مدیون مادر زحمتکشی هستند که مدیر نمونه شهر جویبار است و حالا خودش را برای پارلمان شهری جویبار نیز آماده کرده است.

در ادامه کلیپی از درخشش رضا مدانلو در لیگ تایلند را مشاهده می کنید که تمام مجریان برنامه های تلویزیونی را شوکه کرده است :