رای دربی پرحاشیه مازندران دوباره نقض شد!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمیته انضباطی بلافاصله بعد از اتفاقات دیدار خونه به خونه – نساجی رای این بازی را صادر کرد. در این رای تیم خونه به خونه ۳- ۰ برنده اعلام شد و برای هر دو تیم جرایم نقدی به انضمام محرومیت تماشاگران در نظر گرفته شد. بعد از اعتراض نساجی پرونده […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمیته انضباطی بلافاصله بعد از اتفاقات دیدار خونه به خونه – نساجی رای این بازی را صادر کرد. در این رای تیم خونه به خونه ۳- ۰ برنده اعلام شد و برای هر دو تیم جرایم نقدی به انضمام محرومیت تماشاگران در نظر گرفته شد. بعد از اعتراض نساجی پرونده به کمیته استیناف رفت که کمیته استیناف رای صادره را نقض کرد. به این خاطر که پرونده توسط دو عضو کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفته بود. اسماعیل حسن زاده و رضا جاودانی.

کمیته انضباطی بعد از بازگرداندن پرونده توسط کمیته اسیتناف رای قبلی را تکرار والبته پرونده را با سه امضاء به کمیته استیناف فرستاد. بر اساس آیین نامه انضباطی و اساسنامه فدراسیون فوتبال در جلسات انضباطی باید سه عضو حضور داشته باشند که یکی از آنها باید حتما رئیس یا معاون کمیته انضباطی باشد.

اما کمیته استیناف بار دیگر آرای صادره در مورد پرونده دربی مازندران را نقض کرد و پرونده را به کمیته انضباطی برگرداند.

علیرضا صالحی – رئیس کمیته استیناف در گفتگو با ما این خبر را تایید کرد و گفت:« وقتی ما رای اولیه را نقض کردیم بدین معنی است که با رای صادره موافق نیستیم و رای جدیدی باید در این باره صادره شود اما کمیته انضباطی رای قبلی را تکرار کرده بود. به همین خاطر بار دیگر پرونده را به کمیته انضباطی برگرداندیم تا بهتر و دقیق تر ماجرا را بررسی کند.»

دراین بازی دو تیم نیمه اول را با نتیجه مساوی به پایان برده بودند اما وقتی دو تیم به رختکن رفتند ورود تماشاگران به داخل زمین و درگیری آنها به نیروی انتظامی موجب شد که داور بازی را لغو کند.