حادثه تصادف برای عزت الله اکبری + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عزت الله اکبری کشتی گیر مازندرانی دچار سانحه رانندگی شدیدی شد اما آسیبی به این نایب قهرمان ۲۰۱۳ جهان وارد نشد. عزت الله اکبری در محور قائمشهر به جویبار در حال رانندگی بود که دچار این سانحه شد. اولین واکنش عزت الله اکبری به حادثه تصادف رانندگی اش عزت الله […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عزت الله اکبری کشتی گیر مازندرانی دچار سانحه رانندگی شدیدی شد اما آسیبی به این نایب قهرمان ۲۰۱۳ جهان وارد نشد.

عزت الله اکبری در محور قائمشهر به جویبار در حال رانندگی بود که دچار این سانحه شد.

اولین واکنش عزت الله اکبری به حادثه تصادف رانندگی اش

عزت الله اکبری، نائب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۳ در خصوص سانحه رانندگی که برایش رخ داده بود، گفت:وسایلم را جمع کرده بودم تا برای تمرین به باشگاه بروم که در جاده قائمشهر  به جویبار دچار سانحه رانندگی شدیدی شدم.

نائب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون ادامه داد:خدا را شکر با وجود برخورد شدید دو خودرو در این سانحه، آسیبی به من نرسید و از این طریق از همه عزیزانی که جویای احوالم بودند صمیمانه تشکر می کنم و مطمئن باشند که در سلامت کامل به سر می برم.

وی در خصوص اهدافش برای مسابقات پیش رو افزود:در حال حاضر خود را برای حضوری موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم جهت شرکت در مسابقات جهانی پاریس آماده می کنم تا اگر شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی بودم، بتوانم بار دیگر دل هموطنانم را با کسب یک مدال خوش رنگ دیگر در پیکارهای جهانی شاد کنم