ایگواین: بعید می‌دانم بارسا روز بدش در پاریس را دوباره تجربه کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یوونتوس در حالی خود را آماده رویارویی با بارسلونا در مرحله  یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که شاگردان لوئیس انریکه در مرحله قبل با جبران شکست ۴ بر صفر بازی رفت، در بازی برگشت و دیداری جنجالی با نتیجه ۶ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را در هم کوبیدند و در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یوونتوس در حالی خود را آماده رویارویی با بارسلونا در مرحله  یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که شاگردان لوئیس انریکه در مرحله قبل با جبران شکست ۴ بر صفر بازی رفت، در بازی برگشت و دیداری جنجالی با نتیجه ۶ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را در هم کوبیدند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۵ راهی این دور از رقابت‌ها شدند.

گونسالو ایگواین در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با اشاره به شکست دور از انتظار آبی‌واناری‌ها در خانه پاری‌سن‌ژرمن گفت: بارسلونا روز بدی در پاریس داشت، اما بعید می‌دانم آنها دیگر چنین روزی را تجربه کنند. فوتبال خیلی سریع دستخوش تغییر می‌شود و تیمی که به نظر حذف شده بود، حالا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان است.

ایگواین ۲۹ ساله که در اولین فصل حضورش در یوونتوس ۲۳ گل برای بانوی پیر در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده، امیدوار است که با این تیم قهرمان اروپا شود، قهرمانی‌ای که می‌تواند اولین قهرمانی این تیم از سال ۱۹۹۶ در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا باشد.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری تأکید کرد: امیدوام امسال، سال یوونتوس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد و برای همین به یوونتوس آمدم. ما همچنین برای کسب ششمین قهرمانی‌مان در رقابت‌های سری A و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا خواهیم جنگید./فارس