ادامه ماجراجویی های رئیس مازنی کنفدراسیون ناشنویان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،او افتخار ما مازندرانی هاست و به داشتنش می بالیم.رئیس مازندرانی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در ادامه سفرهایش اینبار در کویت حضور پیدا کرد . بازدید از اماکن ورزشی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کویت،سخنرانی در جمع ورزشکاران و مسئولین ورزش و دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان ورزش […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،او افتخار ما مازندرانی هاست و به داشتنش می بالیم.رئیس مازندرانی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در ادامه سفرهایش اینبار در کویت حضور پیدا کرد .

بازدید از اماکن ورزشی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کویت،سخنرانی در جمع ورزشکاران و مسئولین ورزش و دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ناشنوایان از برنامه های امروز محمد پرگر بود.

تعامل و همکاری وزارت ورزش کویت با کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در همه زمینه ها،گزارش فعالیت های ورزش ناشنوایان منطقه و المپیک ناشنوایان و فعالیت های  فدراسیون ورزش ناشنوایان کویت ،تقدیر و تشکر وزیر ورزش کویت از تلاش و زحمات رئیس  کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه جهت  لغو تعلیق ورزش ناشنوایان کویت و اعلام آمادگی و حمایت جدی وزیر ورزش کویت جهت برگزاری مسابقات قهرمانی و بازیهای آسیایی ناشنوایان در کویت گزارشی از کارهایی بود که در برنامه امروز این رئیس مازندرانی به تصویب رسید.