بهترین بازیکن دیدار بهمن سبز البرز و شهدای ماکران انتخاب شد + گرافیک

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوازدهم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان برابر حریفانشان صف آرایی کردند. شهدای ماکران میاندرود نیز در این هفته از رقابت ها در دیداری خارج از خانه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوازدهم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

شهدای ماکران میاندرود نیز در این هفته از رقابت ها در دیداری خارج از خانه میهمان بهمن سبز البرز بود. در این دیدار جذاب و تماشایی شاگردان محسن پور حاجی علی رغم ایجاد موقعیت های زیاد در نهایت به تساوی بدون گل در این دیدار رضایت دادند . ماکرانی ها در این دیدار موقعیت های خوبی خلق کردند و سه بار توپ را تیرک دروازه حریف خود کوبوندند و یک ضربه پنالتی را نیز هدر دادند تا نتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند و با تک امتیازی که کسب کردند این دیدار را به پایان رساندند.

در این دیدار با اعلام کارشناسان سایت ”حسن کریمی ” مدافع آخر شهدای ماکران میاندرود به عنوان بهترین بازیکن زمین اعلام شد :