از پیروزی دراماتیک بابلسری ها تا شکست اتحاد و تساوی ماکران و مقاومت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوازدهم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان برابر حریفانشان صف آرایی کردند. شهدای بابلسر برای تداوم حضور در جایگاه نخست جدول لیگ سه فوتبال کشور، در بازی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوازدهم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

شهدای بابلسر برای تداوم حضور در جایگاه نخست جدول لیگ سه فوتبال کشور، در بازی حساس صدرنشینان گروه دوم، پیروز شد.

نیمه اول بازی  شهدای بابلسر و استقلال جوان خانببین گلستان چنگی به دل نزد و دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای به نمایش گذاشتند.

اما با شروع نیمه دوم تیم بابلسر، بازی محتاطانه را کنار گذاشت و سرتا پا حمله شد تا اینکه در دقیقه ۶۹ مسابقه عباس قادیان مهاجم فرصت طلب خود به زیبایی هر چه تمامتر  در درون محوطه شش قدم با ضربه سری شیرجه ای که بر روی سانتر مواج و مناسب محمد ابوالحسنی از گوشه چپ محوطه جریمه حاصل شد، دروازه تیم استقلال جوان را باز کرد.

۹ دقیقه بعد طی یک فعل و انفعال، توپ در درون محوطه جریمه به شهرام فلاح رسید تا وی بر روی شوتی سرکش و زیر طاقی برای دومین بار شهدای بابلسر را صاحب گل کند.

بعد از این گل شاگردان صابر میرقربانی که کار حریف را تمام شده تلقی می کردند در اداره بازی تعلل کردند تا اینکه نماینده استان گلستان بر روی ضربه کرنر کوتاه از تیر اول و با ضربه سر به گل دست یافت.

دو دقیقه دیگر و در دقیقه ۸۵ استقلال جوان گلستان برروی اشتباه و حضور کم تعداد خط دفاعی بابلسر و عدم حمایت خط میانی گل تساوی را به ثمر رساند.

خوشبختانه این پایان کار نبود چرا که تیم شهدا در دقیقه ۸۹ با یک شوت دقیق توسط سید جواد شفیعی مدافع پیش تاخته و گلزن خود از روی ضربه کرنر به گل پایانی و پیروزی بخش خود رسید.

تیم شهدای بابلسر با کسب این پیروزی شیرین ۲۵ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول گروه دوم لیگ سه فوتبال کشور به ۶ امتیاز رساند.

محمدسیاحی، سیدجواد شفیعی، سیداحد شفیعی، جواد خدادادی، جواد ابراهیمی، مهدی فولادی، مرتضی آکتیچی، هادی ریاحی، محمد ابوالحسنی و شهرام فلاح، ۱۱ بازیکن ثابت تیم بابلسر در این مسابقه بودند و علی بزرگیان، احمد حجتی و مجید رضا نسب هم به عنوان جایگزین وارد زمین شدند.

تعدادی از تماشاگران بابلسری به مربی تیم حریف فحاشی کردند و صحنه های زشتی را به وجود آوردند که امیدواریم مسئولان تیم شهدا در بازهای بعدی جلو این حرکات را بگیرند تا هم شاهد رفتارهای زننده نباشیم و هم جلو عواقب احتمالی آن مانند محرومیت ها و جریمه های مالی گرفته شود.

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال صنعت ساری در خانه میزبان تیم آلومینیوم آبسگون بود. در این دیدار شاگردان مهران عمادیان موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را ازآن خودشان کنند.در این دیدار گل های ساروی ها توسط وحید عنایتی ،عارف اکبری و مبین رضایی به ثمر رسیده شد.

در دیگر دیدار مقاومت ساری در دیداری حساس در تهران میهمان تیم قدرتمند و صدرنشین مقاومت این شهر بود . در این دیدار که دو تیم همنام ساروی و تهرانی به مصاف هم رفته بودند شاگردان شبیر لطفی موفق شدند حریف قدرتمندخود را با تساوی بدون گل متوقف کنند و یک امتیاز از این دیدار سخت کسب کنند.

شهدای ماکران میاندرود نیز در این هفته از رقابت ها در دیداری خارج از خانه میهمان بهمن سبز البرز بود. در این دیدار جذاب و تماشایی شاگردان محسن پور حاجی علی رغم ایجاد موقعیت های زیاد در نهایت به تساوی بدون گل در این دیدار رضایت دادند . ماکرانی ها در این دیدار موقعیت های خوبی خلق کردند و سه بار توپ را تیرک دروازه حریف خود کوبوندند و یک ضربه پنالتی را نیز هدر دادند تا نتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند و با تک امتیازی که کسب کردند این دیدار را به پایان رساندند.

شاگردان ابراهیم باقری در تیم شهدای اتحاد ساری نیز در دیداری حساس و نفس گیر در دیداری خارج از خانه برابر شهدای رزکان کرج قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به میزبان خودشان واگذار کردند.

تیم هجومی باقری توس آرش خدابخشی و علی مسلمی دو گل به ثمر رساند ولی درنهایت موفق نشد امتیازی از این دیدار کسب کند و دست خالی این دیدار را ترک کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این هفته از رقابت ها در حالی به پایان رسید که نمایندگان مازندران به ۲ برد ۲ تساوی و یک باخت دست یافتند .