فاطمه چالاکی با غلبه بر نماینده روسیه طلایی شد + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین و آخرین روز از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ موسوم به کاراته وان در شهر دبی کشور امارات برگزار شد. «چالاکی» پس از اینکه در گام نخست مقابل «سوک وونگ از ماکائو» به پیروزی رسید با نتیجه یک بر صفر از سد «یون تریو وین» دارنده […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین و آخرین روز از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ موسوم به کاراته وان در شهر دبی کشور امارات برگزار شد.

«چالاکی» پس از اینکه در گام نخست مقابل «سوک وونگ از ماکائو» به پیروزی رسید با نتیجه یک بر صفر از سد «یون تریو وین» دارنده مدال برنز جهان، طلای بازیهای آسیا و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز کاراته وان از چین تایپه گذشت.

وی در ادامه مقابل «یوما توکان» از ترکیه با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و با شکست «استرا کوکاردا» از اندونزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

عضو تیم ملی کاراته ایران در این مرحله مقابل دیگر کاراته‌کای ایرانی، یعنی «زهره برزگر» به تساوی یک بر یک رسید که در امتیاز سنشو به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

در دیدار پایانی بانوی کاراته کار ایران، «والریا فینا شکبا» از روسیه نفر سوم کاراته وان ۲۰۱۶ دبی را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و با شایستگی مدال طلای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم را به گردن آویخت.

چالاکی پیش از این در کاراته‌ وان ترکیه ۲۰۱۲ و ژاپن ۲۰۱۴ به ترتیب به مدال برنز و نقره رسیده بود.

فاطمه چالاکی