دیدار نساجی قائمشهر و بادران تهران /عکاس:احمدقربانی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان در قائمشهر و البرز به مصاف حریفانشان رفتند. در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران در روزی که هوادارانش را به دلیل محرومیت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این هفته از رقابت ها نمایندگان استان در قائمشهر و البرز به مصاف حریفانشان رفتند.

در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران در روزی که هوادارانش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در برابر حریف تهرانی خود به تساوی دو دو رضایت داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان مسگر در نیمه اول با ۲ گل از حریف خود عقب افتاده بودند و گل های دقایق پایانی محمد عباس زاده در نیمه اول و دوم نساجی را از یک شکست خانگی نحات داد.

در این دیدار نساجی به بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و نا هماهنگی در بازیکنان این تیم موج میزد .بادرانی ها که در این دیدار موفق تر از میزبان خود ظاهر شده بودند چندین موقعیت خوب را نیز خلق کردند و از طرفی نساجی نیز در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شد که توپ های بازیکنان این تیم با بدشانسی راهی به دروزاه پیدا نکرد.

این دیدار در حالی که تا دقایق پایاتی با حساب ۲ بر ۱ به سود بادران در جریان بود،در وقت های اضافه ی بازی این محمد عباس زاده بود که موفق شد باز هم دبل کند و ناجی نساجی باشد.

قابل ذکر است در این دیدار عده ای هوادران متعصب نساجی با ایستادن بر روی پشت بام های ساختمان های اطراف ورزشگاه تیم محبوب خود را به شدت تشویق می کردند.